سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوهانی در تذکر شفاهی:

خواسته مردم استان ایلام، اعلام منطقه آزاد تجاری و صنعتی این استان است

نماینده مردم ایلام با بیان اینکه مردم این استان بی‌صبرانه منتظر سفر هیات دولت به این استان هستند گفت: شاه بیت خواست مردم اعلام منطقه آزاد تجاری- صنعتی این استان است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز بهارستان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز معلم خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: انتظ است در جهت ارتقای جایگاه مادی و معنوی این قشر دلسوز اقدام جدی انجام شود.

وی افزود: حقوق و دستمزد فرهنگیان در مقایسه با بسیاری از کارکنان دولتی در سطح پایین ‌تری قرار دارد لذا عدالت ایجاب می‌کند، دولت در راستای تساوی حقوق و دستمزد‌ها اقدام کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه اظهار داشت: بر اساس دستور العمل وزارت آموزش در سال 87 برای دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و بالاتر مبلغی به عنوان حق همترازی معادل 80 درصد عناوین دانشگاهی و استادیاردر نظر گرفته شد که اجرا نشد که در اینجا از وزیر آموزش و پرورش درخواست می‌شود درجهت این دستورالعمل وزارت خانه دستورات لازم را صادر فرمایند.

شوهانی در ادامه خطاب به وزیر نفت گفت: با توجه به محرومیت  و سردسیر بودن استان ایلام دستور عاجل برای گازرسانی مناطق محروم‌تر این استان صادر شود چرا که این حق مردم است که با فاصله 60 ساله از دیگران به این نعمت دست یابند.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور نیز اظهار داشت: مردم استان ایلام بی‌صبرانه منتظر تشریف فرمایی شما و هیات دولت به عنوان خادم  مردم هستند و به استحضار می‌رساند شاه بیت خواسته‌های مردم استان ایجاد منطقه آزاد تجاری- صنعتی است.

شوهانی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب استان و  425 کیلومتر مرز مشترک با عراق و صحبت برون رفت از محرومیت استان خواهشمندیم تا با خواسته مردم موافقت کنند.

وی در ادامه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نیز اظهار داشت: از آقای حجتی درخواست داریم تا در خصوص جذب ناظران بخش کشاورزی اقدام جدی کند، چندین سال است که اینها تشکیل پرونده داده‌اند و مراحل گزینشی طی شده که امید است دستور اجرای آن صادر شود.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.