سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

مردم سوادکوه شمالی میهمان مرقد امام

فرماندار سوادکوه شمالی از اعزام 600 نفر از سوادکوه شمالی به مرقد امام خمینی (ره) در 14 خرداد ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،منصوریان در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و گرامیداشت حماسه سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر،گفت:روز کارگر و روز معلم فرصت مناسبی برای تقدیر از زحمات این دو قشر تاثیرگذار بوده است وسالروز رحلت امام خمینی و گرامیداشت حماسه آزادسازی خرمشهر نیز در راستای یادآوری ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

فرماندار سوادکوه شمالی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی دارای جایگاه برجسته‌ای در بین رهبران جهان است و سوم خرداد هم مقطع مهم و غرور آفرینی در دفاع مقدس ملت ایران است،افزود:برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری باشکوه بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و حماسه آزادسازی خرمشهر انجام شود.

وی از تشکیل کمیته‌های مختلف ستاد بزرگداشت سالروز رحلت امام خمینی در سوادکوه شمالی خبر داد وگفت:کمیته‌های فرهنگی،پشتیبانی،ترابری،اعزام،برگزاری مراسم بخشی از فعالیت‌های ستاد برای بزرگداشت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

منصوریان از اعزام 600زائر حرم امام خمینی(ره) در 14خرداد ماه خبر داد وافزود:اعزام زائران و علاقه‌مندان به نظام برای مرقد امام راحل به منظور تجدید بیعت با معمار انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوادکوه ، امام ، میهمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.