سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار اسفناک مرگ و میر نوزادان انگلیسی در بیمارستان‌ها

آمارها حکایت از افزایش میزان مرگ و میر نوزادان به دنیا آمده در کشور انگلستان دارد و مقامات بهداشتی این کشور را دچار وحشت نموده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ کمبود کارکنان بخش زایمان در بیمارستان‌های کشور انگلستان همه سال موجب مرگ صدها نوزاد و کودک به دنیا آمده می‌شود.

گفتنی است، دکتر دیوید ریچموند، رییس کالج سلطنتی پزشکی در حوزه‌ی بیماری‌های زنان و زایمان در این خصوص ناکار آمدی بخش درمانی در دولت انگلستان را مسئول این نوع حوادث تلخ بر شمرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند دکتر ریچموند با بیان اینکه وجود تعداد کافی از پرسنل پزشک و پرستار می‌تواند مانع از این اتفاقات شود، افزود: هر سال در این کشور حدود 300 هزار نوزاد به هنگام تولد می‌میرند و یا مدت کوتاهی پس از تولد به دلیل عارضه‌های مغزی مادرزادی از دنیا می‌روند که در حدود هزار و دویست مورد در هر سال است.

پزشکان علاوه بر کمبود کادر درمانی، بیماری‌های مادران از جمله چاقی و افزایش سن را در به دنیا آمدن نوزادان با مشکلات درمانی پیچیده موثر می‌دانند.

دکتر ریچموند کاهش پرسنل پزشکی و پرستاری در برخی ساعات شبانه روز مانند 3 صبح و یا 3 بعد از ظهر را در دنیا آمدن نوزادان بدون مراقبت‌های دقیق درمانی موثر می‌داند.

دکتر ریچموند افزایش دوره‌های آموزشی تکمیلی، اختصاص بودجه کافی و افزایش سطح آگاهی مادران را برای دفع این مشکل الزامی می‌داند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.