سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنگره بزرگداشت بی‌بی حکیمه (س) مهرماه سال جاری برگزار می شود

دبیر کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) با بیان اینکه این کنگره 16 و 17 مهرماه در گچساران برگزار خواهد شد ، گفت: برگزاری این کنگره فرصتی برای توسعه فرهنگی و معرفی قابلیت های فرهنگی این استان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران آرمین محمودی، دبیر کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) اظهار داشت: نخستین گام برای توسعه فرهنگی هر منطقه شناخت توانمندهای فرهنگی آن، تقویت این قابلیت ها و هدایت آن به سوی مسیر صحیح است.

وی اظهار کرد: حرم بی‌بی حکیمه (س) میعادگاه اهل بیت عصمت و طهارت که هم اکنون معرفی و تقویت زیرساخت های فرهنگی نیازمند همفکری نخبگان فرهنگی کشور است ، بهترین راهکار در این راستا برگزاری همایش علمی و پژوهشی بود.

دبیر کنگره علمی بی‌بی حکیمه (س) ابراز داشت:30 هزار نسخه از فراخوان کنگره بی بی حکیمه (س) و 20 هزار پوستر این همایش ملی در دانشگاه های کشور توزیع شده است.

محمودی، این همایش را بزرگترین رخداد فرهنگی سال 93 در کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: برگزاری مطلوب آن ضمن فراهم شدن زمینه برای کنگره های بین المللی، اعتبار و جایگاه فرهنگی استان را افزایش خواهد داد.

دبیر کنگره ملی بی‌بی حکیمه (س) بیان کرد: تلاش برای معرفی حرم بی بی حکیمه (س) را معرفی این آستانه مقدس به عنوان چهارمین حرم اهل بیت (ع) هدف اصلی برگزاری این همایش است.

محمودی با بیان اینکه مقالات برتر این کنگره در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به چاپ می رسد و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد ،گفت:آخرین مهلت دریافت مقالات کنگره بی بی حکیمه (س) تا 15 مرداد امسال است و کنگره نیز 16 و 17 مهر امسال در گچساران و در جوار حرم مطهر برگزار می شود.

وی آدرس اینترنتی ارسال مقالات کنگره ملی بی بی حکیمه (س)  www.isoconferencsc.ir/619 اعلام کرد.

دبیر کنگره بی بی حکیمه (س) تصریح کرد: نتیجه نهایی داوری مقالات این همایش نیمه دوم شهریور ماه همزمان با دهه کرامت خواهد بود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: کنگره ، حکیمه ، سال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انصاری
۱۷:۱۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
سلام. حرف حق تلخ بود که نظر من را هنوز نمایه نکردید؟ که گفتم در برخی همایشها برای اینکه جوایز را ندهند میگن داوران رتبه اول و دوم و سوم اعلام نکردند . درنتیجه جوایز ” پَر” !
محمدی
۰۹:۳۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
با سلام . حداقل کاری که دست اندرکاران همایش بی بی حکیمه(س) می توانند انجام دهند این است که اسامی آن 53نفری را که برای مرحله دوم فرستاده شده اند را با ذکر نام نویسنده و عنوان مقالات در جدول اسامی بر روی سایت بگذارند. یا حداقل در همان سایتی که میز کار نویسندگان وجود دارد وضعیت مقاله را از حالت"در دست بررسی" به مثلا" مردود "یا "ارسال به مرحله دوم" تغییر دهند که حداقل خود نویسنده از سرانجام مقاله اش باخبر شود. چون قرار بوده مرحله به مرحله وضعیت مقاله در دسترس نویسندگان قرار بگیرد اما همچنان در وضعیت"در دست بررسی" است.