سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

تأکید بیشتر بر نظارت بیشتر برساخت وسازهای در روستاهای مازندران

رئیس شورای شهر ساری نسبت به رشد ویلاسازی در روستاهای ساری هشدار داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،جمال باقری در مراسم روز شورا با تسلیت شهادت امام هادی(ع) گفت:یکی از وظایف شوراها بیان مشکلات مردم و انتقاد از عملکرد مسئولان است.

وی تصریح کرد:بخش دیگر از وظایف شوراها انعکاس مشکلات حوزه انتخابی به مسئولان کشوری است.

باقری خواستار نظارت بیشتر برساخت وسازهای داخل روستاهای استان شد وگفت: ویلاسازی در روستاهای شهرستان ساری به سرعت درحال رشد است و شوراهای روستاها باید نسبت به این مسئله دغدغه جدی داشته باشند و این قبیل مسائل را به مسئولان انتقال دهند.

رئیس شورای شهر ساری بیان داشت:در بسیاری از روستاها شاهد تغییر و تحول جدی هستیم و توسعه روستاها به سمت نامتوازن پیش می‌رود و طبیعیت مورد دست درازی قرار می‌گیرد و بسیاری از فضاهای روستاها به راحتی تخریب می‌شود.

وی خواستار بیان مصائب و مشکلات بدون دل‌نگرانی شد و گفت: مسائل و پیگیری‌ها باید شفاف باشد و انعکاس مشکلات در جمع مسئولان به نفع مردم است.

این مسئول با بیان اینکه برای پیشبرد امور همیشه نیاز به تامین اعتبار نیست، خاطرنشان کرد: در برخی مواقع مشکلات را باید منعکس کنیم و نباید خیلی مرعوب قدرتمندان نباشیم.

رئیس شورای شهر ساری خواستار فعال شدن کمیسیون‌های مختلف در شوراهای شهرستان شد و بیان داشت:کارگروه‌های مانند کارگروه شورای شهر در شورای شهرستان تشکیل شود و ارتباطی بین این دو کمیسیون برقرار شود تا مشکلات شهر ساری به صورت دسته‌جمعی حل و فصل شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.