سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

مصرف آب در فولاد مبارکه اصفهان از استانداردهاي جهاني پايين تر است

مدیرعامل فولاد مبارکه در اولين جلسه کميته مديريت شرکت در سال جديد، به تلاش مضاعف همه تلاشگران در جهت تحقق اهداف و برنامه هاي شرکت در سال 93 تاکيد کرد و ضمن ابراز خرسندی از این مطلب که مصرف آب در فولاد مبارکه اصفهان از استانداردهای جهانی پائین تر است، گفت: با توجه به اجراي مرحله دوم هدفمندي يارانه ها و کمبود منابع آب، گاز و برق در کشور نياز است همه همکاران نسبت به کاهش هر چه بیشتر مصارف و هزينه هاي توليد همت گمارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،بهرام سبحاني با اشاره به اقدامات بسيار خوب انجام شده برای کاهش مصرف آب در فولاد مبارکه افزود: میزان مصرف به ازای هرتن تولید نسبت به ابتدای دوران بهره برداری به شدت کاهش یافته است.

سبحانی با اشاره به اينکه صرفه جويي صورت گرفته در مصرف آب شرکت فولاد مبارکه اصفهان به مراتب از استاندارد هاي جهاني پايين تر است افزود: وجود تصفيه خانه هاي متعدد و باز چرخاني آب در سيکل توليد از مهمترين اقداماتي است که مصرف آب را در فولاد مبارکه کاهش داده است.

ايشان در ادامه خاطرنشان کرد: براي کاهش هرچه بيشتر مصرف آب با عنايت به کم آبي استان اصفهان لازم است همه همکاران تلاش نمايند با استفاده از راهکارهاي مختلف اين ميزان مصرف را بيش از پيش کاهش دهند.

ایشان در ادامه به ارائه طرح فولاد مبارکه برای جمع آوری، تصفیه و استفاده از پساب‌هاي شهرستانهاي اطراف شرکت اشاره کرد و گفت: با به نتیجه رسیدن چنین طرح هایی در هر بخشي که بتوانيم صرفه جويي لازم داشته باشيم به استان و کشور در این زمینه کمک خواهیم نمود.

مدير عامل فولادمبارکه در ادامه به پاسخگويي نياز بازارکشور به محصولات فولادمبارکه اشاره کرد و افزود: فولاد مبارکه بعنوان شرکتي که بيش از 50 درصد تولید فولاد کشور را بخود اختصاص داده است همواره تلاش خواهد نمود که با توجه به پتانسيل هاي موجود در کشور نياز صنايع پائین دست را تا حد موجود تامين نمايد.

وی به تامين نياز خودرو سازان کشور به محصولات فولادمبارکه تاکيد کرد و افزود: با توجه به هدف گذاريهاي انجام شده براي افزايش توليد خودرو در کشور تلاش خواهيم کرد بخش اعظمي از نياز صنايع خودروسازي کشور را با توجه به برنامه ريزي‌هاي انجام شده تامين نماييم. /س


 


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، مجتمع ، فولاد ، مبارکه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.