سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت "شیرزی"، یکی از نامزدان انتخابات افغانستان از "عبدالله عبدالله"

"محمد رفیق گل آغا شیرزی" یکی از نامزدان ریاست جمهوری افغانستان از عبدالله عبدالله نامزد پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری این کشور حمایت کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العربیه، شیرزی در نشست خبری مشترک با عبدالله در کابل اعلام کرد که این تصمیم براساس منافع ملی افغانستان گرفته شده است تا زمینه برای اوردن امنیت و حکومتداری خوب دراین کشور مساعد گردد.

شیرزی دراین نشست خبری از هواداران خود خواست که در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان از عبدالله عبدالله حمایت کنند.

ازسوی دیگر، گزارش های وجود دارد که زلمی رسول یکی دیگر از نامزدان ریاست جمهوری افغانستان نیز اگر انتخابات به دور دوم برود احتمال آن وجود دارد که از عبدالله حمایت کند.

عبدالله عبدالله و اشرف غنی احمدزی از جمله نامزدان پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری افغانستان هستند.

چانه‌زنی‌های سیاسی زمانی آغاز شد که در اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان عبدالله عبدالله در ردیف اول و اشرف غنی احمدزی در ردیف دوم قرار گرفتند.

یوسف نورستانی رییس کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان گفته است که براساس بررسی این کمیسیون، انتخابات ریاست جمهوری افغانستان به دور دوم کشیده می‌شود.

قراراست نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان  در تاریخ 24 اردبیهشت اعلام گردد و آن وقت مشخص خواهد شد که انتخابات ریاست جمهوری این کشور به دور دوم کشیده خواهد شد یاخیر؟


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.