سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک هیئت امنیتی ترکیه به فلسطین اشغالی سفر کرد

منابع اطلاعاتی فاش کردند که یک هیئت از ترکیه از مرز سرزمین‌های اشغالی با سوریه بازدید کردند و حامل نامه‌ای از سوی اردوغان برای بنیامین نتانیاهو بوده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه فلسطینی المنار،یک هیئت نظامی از ترکیه در راستای هماهنگی ترکیه و اسرائیل در مسائل منطقه‌ای به‌خصوص برای حمایت از تروریست‌های در سوریه، از مرزهای  سرزمین‌های اشغالی دیدار کرده‌اند. 

این منابع فاش کردند که یک هئیت نظامی از طرف ترکیه به همراه افسران رژیم صهیونیستی اوضاع مناطق مرزی سوریه با سرزمین‌های اشغالی و حمایتاز گرو‌ه‌های تروریستی را در این منطقه مورد بررسی قرار دادند.

در همین راستا  ارتش رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر در منطقه "القنیطریه" با حمایت توپخانه‌ای از افراد مسلح از سقوط آن‌ها جلوگیری کرده است.

این منابع می‌افزایند که هئیت ترکی نامه‌ای از طرف "رجب طیب اردوغان" به "بنیامین نتایناهو" نخسست وزیر رژیم صهیونیستی داده‌اند که در ان نخست وزیر ترکیه تمایل شدید این کشور برای استحکام روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.همچنین وی در این نامه اتخاذ مواضع مشترک در قبال مسائل منطقه‌ای به ویژه بحران سوریه شدهرا خواستار شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.