سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی در جمع خبرنگاران:

تیم مذاکره‌کننده نباید در توافقنامه ژنو کوتاه می‌آمد/ بازرسان آژانس چیزی را به ما دیکته نکنند

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: فعالیت‌های هسته‌ای ما کاملا تحت نظارت آژانس انجام گرفته است و کاری را برخلاف NPT انجام نداده‌ایم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ "فریدون عباسی" رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در حاشیه همایش دلواپسیم که با حضور منتقدان توافق ژنو در سالن اجتماعات فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، با اشاره به اجرایی شدن برنامه رآکتور آب سنگین اراک گفت: این رآکتور باید به‌‌ همان شکل قبلی که بود تنظیم شود و تکمیل گردد و هیچ تغییری در آن صورت نگیرد.  
 
وی با اشاره به بازرسی بازرسان آژانس انرژی اتمی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت: باید به آنان تذکر دهیم که تشریف بیاورند و بازرسی خود را انجام دهند و گزارش دهند و برای ما چیزی را دیکته نکنند چراکه رآکتور کار خلافی انجام نمی‌دهد.  
 
عباسی افزود: همه فعالیت‌های ما کاملا تحت نظارت آژانس است.  
 
وی گفت: تیم مذاکره کننده ما نباید در این راستا کوتاه می‌آمد و من دلواپس این هستم که عاقبتمان ختم به خیر شود.  
 
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی افزود: باید در این راستا به همدیگر کمک کرده و جنجال درست نکنیم و عده‌ای نباید افراط کنند تا به دنبال آن تفریط به وجود آید.  
 
وی با اشاره به انتقادکنندگان توافقنامه خاطرنشان کرد: جامعه باید آزاد باشد و اجازه انتقاد بجا به همه داده شود؛ وقتی یک عده یک طرفه صحبت می‌کنند و فکر می‌کنند عقل کل هستند و صاحب خرد جمعی‌اند، آثارش همین چیزهایی است که الان به وجود آمده است.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، مذاکره ، ژنو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
انشالله مسئولینی که قلبشان به عشق این میهن می تپد و برای پیشبرد اهداف عالیه نظام از جان مایه می گذارند همیشه پایدار باشد امیدواریم و امید داریم که انشالله همه مسئولین اینگونه هستند
امیرعلی
۰۳:۵۸ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
مانباید اجازه بدهیم دیگران برای ماتصمیم بگیرند توافقی که باعث شود عزت ماازبین برود رامانمیخواهیم امریکا هسته ای رابهانه ای قرارداده تاانقلاب مانابود کند ومااین اجازه رابه انهانخواهیم داد
ناشناس
۱۹:۴۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
منافع ملی قابل مذاکره نیست ، این را حتما اقای ظریف و همکاران ایشان می دانند و رعایت می کنند .
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
درود خدا بر دکتر عباسی