سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پشت پرده رابطه SIS و مدیران پرسپولیس چیست؟

مسئولان شرکت SIS در نامه ای به باشگاه مدعی شده‌اند، برند پرسپولیس نمی‌تواند توسط دیگران مورد استفاده قرار بگیرد، چون آن‌ها امتیاز بهره برداری از این برند را طی قرار دادی از باشگاه دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، منابع غیر رسمی خبر می‌دهند، مسئولان شرکت SIS (صدرا سیستم پاسارگاد) در نامه ای به باشگاه مدعی شده‌اند، برند پرسپولیس نمی‌تواند توسط دیگران مورد استفاده قرار بگیرد، چون آن‌ها امتیاز بهره برداری از این برند را طی قرار دادی از باشگاه دریافت کرده‌اند.

این ادعا درحالی مطرح می‌شود که عدم اقدام مسئولان باشگاه برای فسخ قراردادهای موجود چندان طبیعی به نظر نرسیده و شبهه برانگیز است.

در این ارتباط منابع غیر رسمی از باشگاه پرسپولیس، خبر از روزنه های قانونی در قرار داد موجود می‌دهند که به راحتی می‌تواند اصالت و اعتبار آن را زیر سوال ببرد، از جمله مواردی که در این ارتباط مطرح می‌شود اجاره دادن برند و علامت تجاری است که ثبت رسمی نشده و در اختیار باشگاه مدیرعامل وقت نبوده که بخواهد آن را تحت هر عنوانی واگذار کند.

نکته دیگر این است که واگذاری برند و علامت تجاری در پرسپولیس به عنوان مجموعه ای دولتی، مستلزم انجام یکسری تشریفات و دریافت مجوزها بود که هیچیک انجام نشده و از این جهت اشکالات حقوقی بسیاری به آن وارد است، از آن جمله اینکه در آن زمان هیچ فراخوانی برای دریافت پیشنهادهای دیگر صورت نگرفت.

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.