سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله خمپاره‌ای به منطقه مسيحی‌نشين دمشق

تروریستهای مسلح با شلیک دو خمپاره، منطقه مسیحی نشین "دویلعه" واقع در شرق شهر دمشق را هدف قراردادند که سه کشته و سه زخمی برجا گذاشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) ؛تروریستهای مسلح با شلیک دو خمپاره، منطقه مسیحی نشین دویلعه واقع در شرق شهر دمشق را هدف قراردادند که سه کشته و سه زخمی برجا گذاشت.

 خمپاره‌های تروریستها به یک خودروی حمل و نقل داخلی در منطقه شلوغ و پرتردد دویلعه اصابت کرد. برپایه این گزارش ، حمله تروریستها به این منطقه در حالی صورت گرفت که عملیات موفقیت آمیز ارتش سوریه در منطقه ملیحه واقع در نزدیکی دویلعه همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های جنجال برانگیر مخالف سوریه هم برای جبران روحیه شکست خورده  تروریستها، دیروز مدعی شدند که بخش هایی از منطقه جرمانا و فرودگاه نظامی ضمیر واقع در 50 کیلومتری شمال شرق دمشق به دست گروها مسلح افتاده است ، اما گزارش‌های دولتی تلویزیون سوریه ادعای آنها را نقش بر آب کرد.

در همین پیوند ، تلویزیون سوریه خبر داد ، نیروهای ارتش  منطق البریج واقع در شمال حلب را در کنترل گرفتند و هم اکنون در حال پاکسازی این منطقه از وجود تروریستهای مسلح و خنثی سازی تله‌های انفجاری هستند. 

برپایه این گزارش؛ نیروهای ارتش سوریه منطقه کاستیلو در شهر حلب را در تیررس خود قرار دادند و عملیات پیشرفت خود را در مناطق راموسه و عامریه را ادامه می‌دهند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.