سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس مرکز هیئت‌های امنای وزارت علوم خبر داد

انتخاب 14 استاد نمونه از 14 دانشگاه/ برگزاری بیست و دومین دوره استاد نمونه کشوری

بیست و دومین دوره استاد نمونه کشوری در تاریخ 14 اردیبهشت ماه با حضور رییس جمهور و با معرفی 14 استاد نمونه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ سعید سمنانیان رییس مرکز هیئت‌های امنای وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در نشست خبری طی سخنرانی گفت: بیست و دومین دوره استاد نمونه کشوری 14 اردیبهشت با حضور رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود. 

وی افزود: در این دوره 23 مؤسسه پژوهشی با ارسال 53 پرونده به وزارت علوم مورد بررسی و شناسایی قرار گرفتند، که در نهایت 14 نفر استاد نمونه انتخاب شده‌اند. که البته این 14 نفر از 14 دانشگاه مختلف است. 2 نفر دانشیار و مابقی مرتبه استاد تمام هستند چنانچه اولین دوره انتخاب استاد نمونه در سال 1369 با تصویب دولت مبنی بر اعطای نشان دولتی صورت گرفته است.  

سمنانیان تصریح کرد: اولین مراسم برگزاری استاد نمونه به شکلی که هم‌اکنون در حال برگزاری  است در سال تحصیلی 71-70 با انتخاب 21 استاد نمونه صورت گرفت، چنان‌چه طی  این دوره از 345 استاد نمونه تقدیرشد.  این تعداد از 41 دانشگاه مختلف و در رشته‌هایی چون 1 درصد حوزه هنر و معماری، 30 درصد فنی و مهندسی، 13 درصد کشاورزی و منابع طبیعی و 26 درصد در حوزه علوم انسانی بوده‌‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.