سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مجید اخشابی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افسوس که "محمدرضا لطفی" زودهنگام از میان ما رفت

"مجید اخشابی" خواننده و آهنگ‌ساز، درگذشت استاد «محمدرضا لطفی» را تسلیت گفت.

"مجید اخشابی" خواننده و آهنگ‌ساز، در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران درباره‌ی درگذشت «محمدرضا لطفی» گفت: دریغ و هزاران افسوس که استاد «محمدرضا لطفی» استاد بی‌بدیل موسیقی سنتی ایران، زود از میان ما پرکشید و نسل‌های جوان‌تر از وی و حتی هم‌سن‌های این استاد، از نعمت استادی مثل «محمدرضا لطفی» محروم شدند و از بهره‌مندی از دانش بی‌پایان وی بی‌نصیب ماندند.

وی ادامه داد: بدون شک توجه دوباره به موسیقی اصیل، به معنای واقعی کلمه توسط مردم و هنر دوستان به واسطه‌ی هنر والای وی پس از انقلاب شکل گرفت و هنر اصیل و ناب موسیقی ایرانی را او احیا کرد.

اخشابی افزود: بدون تردید افرادی که هم چنان در حوزه‌ی موسیقی سنتی ایران کار می‌کنند یا از شاگردان و یا از همکاران «محمدرضا لطفی» بودند. ای کاش جامعه‌ی هنر ایران می‌توانست با برنامه‌ریزی بیشتر از هنر وی بهره بگیرد اما افسوس که زود هنگام از میان ما رفت و کاش افراد بیشتری از مکتب وی درس می‌گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: درگذشت بزرگ مرد موسیقی ایران را به هنرمندان و هنردوستان تسلیت عرض می‌کنم. روح وی آن‌قدر با غیرت و با شرف در خصوص موسیقی است که هم‌چنان آرزومند اعتلای هنر موسیقی ایران است. از حضرت دوست آرامش روح بلند وی را طلب می‌کنم.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
لیلا
۱۵:۰۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
روحش شادویادش گرامی....