سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

شوراها حلقه اتصال مردم و مسوولان هستند

فرماندار نیکشهر گفت: شوراها به نوعی حلقه اتصال مردم و مسوولان هستند و مشکلات مردم ابتدا از طریق شوراها به دستگاههای دست اندرکاران منتقل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، فرماندار نیکشهر در آیین گرامیداشت و تجلیل از شوراهای اسلامی شهر بنت، روستای چانف و بخش مرکزی شهرستان نیکشهر گفت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نقش و جایگاهی مناسب برای شوراها در نظر گرفته شده است.

صاحب گل صالحی ادامه داد: شوراها نماد مشارکت مردم در امور کشور هستند و از بدو تأسیس تاکنون برکات فراوانی برای کشور و بویژه شهرستان نیکشهر داشته اند و خدمات قابل توجهی نیز ارائه کرده اند.

صالحی با بیان اینکه اعضا شوراها باید تلاش کنند تا تمامی گروه های اجرایی و مسوولان به شوراها احساس نیاز کنند، گفت: تعامل بین دستگاه های اجرایی و شوراها سبب سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت شهرها و روستاها می شود.

رییس شورای اسلامی شهرستان نیکشهر نیز گفت: شوراهای اسلامی بویژه در روستاها به جد پیگیر مسائل و مشکلات روستاها و روستاییان هستند و از تمامی ادارات دولتی انتظار داریم برای حل مشکلات مردم بیش از پیش با شوراها همکاری کنند.

مولابخش امیری افزود: مسوولان باید شوراها را بازوی توانمندی برای خود در حل مسائل و مشکلات و اجرای طرحها و پروژه های مختلف بدانند.

انتهای پیام/

برچسب ها: شورا ، حلقه ، اتصال ، مردم ، مسئولان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.