سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پليس اوکراين 130 نفر را در ارتباط با درگيری‌ها در اودسا بازداشت کرد/ 15 تبعه روسيه درگیری اودسا کشته شدند

در پی کشته شدن ده‌ها نفر در درگیری‌های خیابانی در شهر بندری اودسا نیروهای پلیس بیش از 130 نفر را دستگیر کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ،پلیس اوکراین روز شنبه اعلام کرد در پی کشته شدن ده‌ها نفر در درگیری‌های خیابانی در شهر بندری اودسا در میان طرفداران روسیه و گروه‌های طرفدار دولت کنونی در کیف، نیروهای پلیس بیش از 130 نفر را دستگیر کردند.

"پترو لوتسیوک" رئیس پلیس محلی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد افراد دستگیر شده ممکن است در راستای درگیری‌های خیابانی روز جمعه که به آتش‌سوزی در ساختمان اتحادیه بازرگانی شهر اودسا منجر شد، با اتهاماتی همچون مشارکت در شورش با نیت قبلی برای اقدام به قتل، متهم شوند.

 نیروهای پلیس روز جمعه موفق نشدند شرایط را در میانه درگیری افراد طرفدار روسیه و گروه‌های طرفدار دولت کنونی در اوکراین کنترل کنند.

در این حال، لوتسیوک تصریح کرد پلیس هر چه در توان دارد به کار می‌گیرید تا از وقوع فجایع اینچنینی در آینده جلوگیری کند.

همچنین در همین حال شبکه تلویزیونی تی اس ان اوکراین اعلام کرد :15 تبعه روسیه و5 شهروند منطقه خودمختار ترانسنیتریا در آتش سوزی روز جمعه ساختمان اتحادیه کارگری اودسا کشته شدند. 

براساس اعلام اداره پلیس منطقه در مجموع سی و هشت نفر در این آتش سوزی جان خود را از دست دادند که در ساختمان شورای منطقه ای اتحادیه های تجاری اودسا توسط فعالان راست گرای افراطی و شبه نظامیانی که از کیف به اودسا آمده اند، آغاز شد. 



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.