سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

افزایش 62 درصدی نوسازی ناوگان باری در آذربایجان غربی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: نوسازی ناوگان باری در آذربایجان غربی از افزایش 62 درصدی برخوردار است.

مجتبی رحمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با اشاره به نوسازی ناوگان باری استان، اظهار داشت: تعداد کامیون‌های نوسازی شده استان در سال 91 به تعداد 482 دستگاه بوده و این رقم در سال 92 به تعداد 785 دستگاه افزایش یافته که افزایش 62 درصدی را نشان می‌دهد.

وی بر ارتباط مستمر و تنگاتنگ با تشکل‌های صنفی کارفرمایی و کارگری تاکید کرد و ابراز داشت: وجود تعداد چهار تشکل فعال کارفرمایی و شش تشکل فعال کارگری در استان زمینه‌ساز حضور صنوف در امورات اجرایی و تصدی گرایانه بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی افزود: امورات مربوط به توزیع بارنامه، شرکت‌های در شرف تاسیس، صدور، تمدید و تعویض کارت هوشمند، برگزاری آموزش شاغلان بخش و... از سوی این اداره کل در نقاط مختلف استان به این تشکل‌ها تفویض شده است.

رحمانی یادآور شد: برگزاری منظم جلسات با انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان در موضوعات مهم از جمله هدفمندسازی یارانه‌ها، جذب سرمایه از بانک‌ها و سایر بنگاه‌های اقتصاد، امورات اجرایی مربوط به پایانه‌ها و نیز همراهی این اداره کل با رسالت اصلی تشکل‌های صنفی در راستای احقاق حقوق اعضای خود از دیگر تعاملات سازنده این اداره کل با تشکل‌های صنفی بوده استب/.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.