سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

تدوین 14 استاندارد ملی از سوی کارشناسان استاندارد گلستان

مدیر اداره استانداردسازی، آموزش و ترویج استاندارد گلستان گفت: 14 استاندارد ملی توسط کارشناسان این اداره کل در سال 92 تدوین شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،‌حمیدرضا عالیشاهی، اظهار کرد: استاندارد گلستان در سال 92 با همکاری کارشناسان و دبیران تدوین، موفق به تدوین 14 استاندارد ملی شد که این تعداد نسبت به سال 91 که چهار استاندارد تدوین شده بود، رشد 250 درصدی را نشان می‌دهد.

وی گفت: در پایان سال گذشته، تعداد 11 تدوین دیگر نیز برای تصویب به کمیته ملی ارسال شد، اما به دلیل ازدحام کاری کمیته‌های ملی، طرح آنها به اردیبهشت 93 موکول شد که این تدوین‌ها پس از تصویب به عنوان عملکرد سال 93 لحاظ خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه اداره کل استاندارد گلستان برای تدوین استانداردها در سال 92، تدوین و تجدید نظر 22 مورد بوده که این تعداد برای سال جاری به 30 استاندارد افزایش یافته است.

رییس اداره استانداردسازی، آموزش و ترویج استاندارد گلستان هم‌چنین گفت: استاندارد گلستان در سال گذشته، 5644 نفر - ساعت آموزش برای مدیران کنترل کیفیت و 2713 نفر - ساعت آموزش نیز برای کارکنان اداره کل برگزار کرد.

عالیشاهی افزود: این میزان آموزش نسبت به آموزش ارائه شده در سال 91، گویای رشد 20 درصدی است.

وی با بیان این که عملکرد اداره کل در زمینه آموزش از برنامه تعیین شده پیش گرفت، گفت: برنامه اداره کل در سال 92 برای آموزش مدیران کنترل کیفیت، 4590 نفر - ساعت و برای کارکنان، 1575 نفر - ساعت بوده است.

وی ادامه داد: برنامه تعیین شده برای آموزش مدیران کنترل کیفیت در سال جاری‌ 5066 و برای کارکنان 1800 نفر - ساعت است که امید است هم چون سال گذشته‌ محقق شود.

انتهای پیام/م

منبع: ایسنا
برچسب ها: همدان ، گلستان ، استاندارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.