سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

مازندران میزبان 5 شهید گمنام دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: پیکر پاک و مطهر پنج شهید گمنام دفاع مقدس هفته آینده در مازندران تشییع می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری عبدالله ملکی از تشییع پیکر پاک و مطهر پنج شهید گمنام در مازندران خبر داد و افزود: این پنج شهید گمنام به تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودین و شهدای گمنام ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شدند.

وی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام رأس ساعت 9 صبح روز دوشنبه 15 اردیبهشت 93 در ساری برگزار می‌شود.

سردار ملکی بیان کرد: این دو شهید گمنام که 24 ساله و 19 ساله هستند به ترتیب در سال 67 در منطقه‌ی عملیاتی فاو و دیگری در جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

وی در ادامه با اعلام مسیر تشییع شهدا در ساری خاطرنشان کرد: مراسم تشییع شهدا از مسجد جامع شهر ساری به سمت میدان شهدا و از آنجا به محل تدفین این دو شهید بزرگوار در کیلومتر هفت جاده دریا، دانشگاه آزاد واحد ساری برگزار می‌شود.

ملکی عنوان کرد: مراسم شب وداع دو شهید گمنام یکشنبه 14/2/93 بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دو شهید دیگر گمنام دفاع مقدس در روز چهارشنبه 17 اردیبهشت 93 در خرم‌آباد تنکابن تشییع و تدفین خواهند شد.

این مسئول ابراز داشت: این دو شهید که به ترتیب 20 و 22 ساله هستند در سال 67 در جزیره مجنون و دیگری در عملیات کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسیدند.

ملکی گفت: پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دیگر نیز در روز پنجشنبه 18 اردیبهشت در بابل تشییع و در پادگان المهدی سپاه خاکسپاری خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: این شهید گمنام که 20 ساله است در سال 67 در جزیره مجنون به شهادت رسیده است./ب

برچسب ها: مازندران ، دفاع ، میزبان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.