سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان میادین میوه و تره‌بار به دنبال قطع واسطه‌هاست/ حدود 60 درصد محصولات میادین‌ بی واسطه تهیه می‌شود

معاون هماهنگی و برنامه ریزی میادین میوه‌ و تره بار گفت: سازمان میادین میوه و تره‌بار در راستای کاهش فاصله بین تولید کننده تا مصرف کننده گام‌هایی اساسی برداشته است.

علی دستباز در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: فرایند کار سازمان میادین میوه و تره بار قطع دست واسطه‌هاست که برای رسیدن به این هدف باید کارهای زیر ساختی صورت‌  گیرد.
 
وی تصریح کرد: این کار نیازمند یک جریان مستمر است و مدت زمان معینی را نمی‌توانیم برای آن تعیین کنیم.
 
 وی با اشاره به اینکه تولید کنندگان دغدغه رساندن محصول به دست مشتری را دارند افزود: سازمان میادین میوه و تره بار احداث شد تا دغدغه کشاورز را در زمان برداشت از  بین ببرد و سود بیشتری را نصیب تولید کننده شود.
 
 دست باز خاطر نشان کرد: در حال حاضر موفق شده‌ایم بیش از پنجاه درصد معضل واسطه را حل کنیم اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا رویگرد خود عملی کنیم.
 
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های سازمان برای نهادینه کردن فرهنگ مصرف گفت:تا زمانی که فرهنگ مصرف را نهادینه نکنیم رسیدن به اقتصاد مقاومتی امکان پذیر نیست.
 
 وی تصریح کرد: باید با دنیا تعامل داشته باشیم و این ارتباط زمانی محقق می‌شود که تولیداتی‌ را تهیه کنیم که دنیا نیاز به آن دارد و برای دریافت آنها به ما احتیاج پیدا کند.
 
 وی خاطر نشان کرد:  تعامل معنای دو سوی دارد اگر خواستن ما را تحریم کنند قدرت تحریم نداشته  باشند ما هم آنها را در برابر تولیدات خود تحریم کنیم
انتهای پیام./
برچسب ها: معاون ، محصولات ، واسطه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.