سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر آموزش وپرورش:

پرسشگری حق دانش آموزان است/توسعه مشارکت های همگانی از اولویت های جدی وزارت آموزش و پرورش است

وزیر آموزش و پرورش گفت: پرسشگری حق دانش آموزان است زیرا در چنین شرایطی می توان مهارت های لازم را در جهت توسعه هرچه مطلوب تر کشور در بین دانش آموزان تقویت نمود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی اصغر فانی وزیر آموزش وپرورش در مراسم نکوداشت هفته معلم در مدرسه دخترانه زینبیه شهرستان شهریار که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در این منطقه برگزار شد ضمن اشاره به نقش بسیار موثر و حیاتی آموزش و پرورش به عنوان نهادی فراوزارت خانه ای و زیرساختی اظهار داشت: آموزش و پرورش بزرگترین نهاد کشوری است و در دورافتاده ترین روستاهای کشور نیز به نوعی حضور دارد.
 
وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش در توسعه مشارکت های همگانی اعم از نهادهای دولتی، غیردولتی، مردمی، معلمین، صاحب نظران و ... را از اولویت های خویش قرار داده تا در راستای آن برنامه ها و اهداف این مجموعه عظیم به نحو هرچه مطلوب تری عملیاتی شود.
 
وی در ادامه با اشاره به ضرورت حفظ و نشر هرچه بیشتر آثار شهید مرتضی مطهری و انتقال مفاهیم و محتوای این آثار به دانش آموزان تصریح کرد: پرسشگری حق دانش آموزان است زیرا تنها در چنین شرایطی می توان با کسب و تقویت این مهارت روند توسعه کشور توسط این سرمایه عظیم انسانی را محقق نمود.
 
فانی در پایان خاطرنشان کرد: معلمین به عنوان امانت دار انسان(به تعبیر امام خمینی(ره)) نقش برجسته و حیاتی را در حفظ، رشد و شکوفایی آینده سازان مملکت ایفا می کند و عزم و تلاش دولت نیز در پاسخگویی و حمایت از این طیف فرهنگی استوار است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دانش آموز ، پرسش ، مهارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.