سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احقاق حقوق و ارتقا بهره وری موقوفات از برنامه های ویژه امسال سازمان اوقاف است

مدیرکل حوزه ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه احقاق حقوق و ارتقا بهره وری موقوفات را از برنامه های ویژه امسال سازمان اوقاف دانست.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسن ربیعی در چهارمین نشست شورای مدیران کل دفاتر حوزه های وزارتی ، حوزه ریاست سازمان هاو نهادها در هتل ارم تهران ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام محمد باقر (ع) ، اظهار داشت : سال 93 ، از سوی مقام معظم رهبری ، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده و امیدواریم این سال ، برای همه دولت و خدمتگزاران سالی سرشار از حرکت جهادی برای نیل به منویات مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان اینکه ازمان اوقاف هم در حوزه فرهنگ و هم اقتصاد دارای ظرفیت های بالقوه و بالفعل فراوانی است ، افزود: سازمان برای سال های اخیر براساس برنامه 5 ساله مصوب خود که منطبق بر برنامه 5 ساله کشور است ، هدف گذاری هایی کرده است که با حرکتی سیستمی و جهادی برای نیل به این اهداف و ترویج و تبلیغ بیش از پیش فرهنگ وقف گام برخواهد داشت.

ربیعی با اشاره به برنامه های فرهنگی و قرآنی اوقاف در زمینه ارتقای سطح فرهنگ کشور گفت: با مدیریت جهادی مدنظر نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف در زمینه احقاق و بهره برداری اقتصادی موقوفات گام بر میداریم .

.سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطرنشان کرد:  وقف موجب توزیع عادلانه ثروت ، کاهش فاصله طبقاتی، کاهش تمرکز بودجه کشور به نفت ، توجه دهک های پایین و ایجاد عدالت اجتماعی است.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: امسال ، اوقاف ، حقوق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.