سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خبر داد:

ساخت 30 درصد از مدارس کل کشور توسط خیرین

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از ساخت 30 درصد از مدارس کل کشور توسط خیرین خبر داد.

محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  بیشتر ساختمان مدرسه ها در تهران استیجاری است و مالکین به دلیل حق قانونی که دارند توانستند حکم تخلیه این مدارس را دریافت نمایند. با تخلیه این مدارس معضل بزرگی در تهران به وجود می آید ، بنابراین اگر همه ارگانها و سازمانها در این خصوص حمایت کنند، این مسئله در تهران برطرف می شود.
 
وی درباره مدارس استثنایی نیز تصریح کرد: خیرین ما در این عرصه نیز ورود پیدا کرده و مدارس بسیار زیادی را احداث نمودند ، به طور مثال یکی از خیرین در کانادا تاکنون هشتاد میلیارد تومان در مدارس استثنایی و کاردانش سرمایه گذاری کرده است.
 
حافظی ادامه داد: افرادی که در این مسیر سرمایه گذاری می کنند،معمولا در خانواده های خود با این معضل روبرو هستند و انگیزه ساخت مدارس استثنایی برای آنها ایجاد می شود.
 
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خاطرنشان کرد: از کل مدارسی که درکشور وجود دارد، 20 درصد مدارسی است که توسط خیرین ساخته شده و 10درصد مربوط به زمینی است که از سوی آنان هدیه شده و درمجموع می توان گفت 30 درصد از کل مدارس توسط خیرین ساخته شده است.
 
وی درباره نشست های مجامع خیرین در طول سال گفت: جامعه خیرین سیاست گذاری کلی را در سطح کشور دارد ، مجامع ما در 550 شهرستان و 31 استان زیر مجموعه جامعه خیرین که کار نظارت و هماهنگی را برعهده دارد، قرار گرفته است بنابراین در سایه این تعامل و هماهنگی است که می توان قدمهایی را با موفقیت برداشت.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: ساخت ، خیرین ، مدارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
نمیدانم این خبر صحت دارد یا نه !!!!
گفته میشود خیرین عزیز از چندین برابر بخشودگی مالیلت استفاده میکنند و اندکی را صرف ساخت مدرسه میکنند لطفا در این مورد تحقیق میدانی و اطلاع رسانی شود با تشکر