سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

3 هزار خانه قرآن روستایی در روستاهای کشور

رئیس سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت 2 هزار موسسه قرآنی در کشور خبر داد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، قره‌شیخ‌لو در مراسم تجلیل از معلمان، خادمان و خیرین قرآن کریم استان مرکزی گفت : در حال حاضر 3 هزار خانه قرآن روستایی در روستاهای سراسر کشور با محوریت فعالیت‌های قرآنی به مردم خدمت ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه سازمان دارالقرآن تبلیغات اسلامی در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در سال گذشته 50 جلسه ثابت و محوری ویژه برادران برگزار کرده است، افزود : سازمان دارالقرآن تلاش دارد در سال جاری این جلسات را با توجه به اینکه اکثر متقاضیان حفظ خواهران هستند این جلسات را برای بانوان نیز برگزار کند.

رئیس سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به نامگذاری سال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت : سازمان دارالقرآن تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ با محوریت کار قرآنی مسئولیت ویژه‌ای دارد و بخش عمده برنامه‌ها در حوزه آموزش قرآن پیش‌بینی و تدارک دیده شده است.

قره‌شیخ‌لو افزود : آموزش یک میلیون نفر در حوزه‌های صحیح خوانی، حفظ قرآن و آموزش‌های تخصصی از برنامه‌های سال جازی سازمان است.

وی با بیان اینکه در حوزه برنامه‌های تبلیغی و ترویجی نیز دو هزار مراسم قرآنی در سراسر کشور برگزار می‌شود گفت : ارتقاء سطح کیفی و کمی خانه‌های روستایی از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار سازمان دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی می‌باشد.

قره‌شیخ‌لو افزود : خیرین قرآنی که می‌خواهند در این طرح مشارکت کنند می‌توانند مبلغ مورد نظر خود را به حساب 88888 بانک ملی شعبه عظیم پور‌تهران واریز کنند./س
 
برچسب ها: خانه ، قرآن ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.