سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

ایران ظرفیت های خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی دارد

سفیر اوگاندا در ایران گفت: کشور ایران ظرفیت های خوبی برای توسعه گردشگری ورزشی دارد اما این رشته کمتر مورد توجه ایرانی ها قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمد احمد کیسوله  در اولین همایش بین المللی فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری گردشگری ورزشی در ایران در دانشگاه خوراسگان اظهار کرد: سرمایه گذاری برای ورود گردشگران خارجی در ایران در مقایسه با گردشگری داخلی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی از ایران به عنوان کشوری بزرگ و گسترده نامبرد و تصریح کرد: هر منطقه از ایران شرایط مناسبی برای گردشگری دارد و هر یک از این مناطق می توانند برای سرمایه گذاری در گردشگری ورزشی مورد توجه قرار گیرد.
سفیر اوگاندا در تهران، ارتباط ایران با کشورهای مختلف جهان را در رونق صنعت گردشگری کشورمان بسیار مهم دانست و تصریح کرد: وزارت امورخارجه ایران تلاش های خود را برای برقراری ارتباط با کشورهای مختلف و استفاده از ظرفیت های ایران برای توسعه صنعت توریسیم به کار گرفته است.
وی توجه به زیرساخت ها را در رونق صنعت گردشگری بااهمیت دانست و افزود: صنعت گردشگری با بخش های دیگر اجتماع از جمله بهداشت و درمان، حمل و نقل و امنیت ارتباط مستقیم دارد.
کیسوله در عین حال تاکید کرد: سفارت اوگاندا در تهران تلاش دارد تا با همکاری وزارت امور خارجه ایران موانع موجود بر سر راه توسعه ارتباط با اوگاندا از جمله تبادل گردشگر را برطرف کند.
اولین همایش بین المللی « فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری گردشگری ورزشی » روز پنجشنبه با حضور سفرای کشورهای اوگاندا و کنیا در ایران، در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان برگزار شد.
شناسایی ظرفیت ها، منابع و مناطق مستعد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری ورزشی ، شیوه های جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در گردشگری ورزشی ، اشتغال زایی و کارآفرینی در صنعت گردشگردی ورزشی ، ارتقای دانش ، توانمندی و مهارت های کاربردی و عملیاتی فعالان مرتبط در این حوزه ، افزایش مشارکت بخش خصوصی ، انجمن ها و سازمان های غیر دولتی در توسعه گردشگری ورزشی از جمله اهداف برگزاری این همایش یک روزه است.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، سفیر ، اوگاندا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.