سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان /

پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش در کشور شش هزار پروژه است

کل اعتبارات عمرانی ملی آموزش و پرورش امسال 9 هزار و 300 میلیارد ریال است که از این رقم هفت هزار و 400 میلیارد ریال آن به ایمن سازی مدارس اختصاص یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 80 درصد اعتبارات عمرانی ملی این وزارت خانه در سال 93 به امر ایمن سازی مدارس اختصاص یافته است.
مرتضی رئیسی افزود: کل اعتبارات عمرانی ملی آموزش و پرورش امسال 9 هزار و 300 میلیارد ریال است که از این رقم هفت هزار و 400 میلیارد ریال آن به ایمن سازی مدارس اختصاص یافته است.
وی گفت: از این رقم چهار هزار و 400 میلیارد ریال به مقاوم سازی مدارس و سه هزار میلیارد ریال بقیه به استاندارد سازی سامانه های گرمایشی مدارس اختصاص دارد.
رئیسی شمار پروژه های نیمه تمام در کشور را شش هزار پروژه بیان کرد و گفت: در سا93 تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارد.
وی با بیان اینکه تا تکمیل پروژه های نیمه تمام پروژه های جدید شروع نمی شود یادآور شد: از این تعداد پروژه چهار هزار و 800 پروژه به صورت کامل دولتی است.
رییس سازمان نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: یک هزار و 200 پروژه بقیه نیز به صورت مشارکتی و مردمی در حال ساخت است./ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.