سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث پايگاه هايی را در جولان برای کمک به مخالفان سوری از سوی رژيم صهيونيستی

رژیم صهیونیستی برای کمک اطلاعاتی به افراد مسلح در حال نبرد با نظام سوریه پایگاه هایی را در نزدیکی مرز با سوریه احداث کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی العالم ، رژیم صهیونیستی برای کمک اطلاعاتی به افراد مسلح در حال نبرد با نظام سوریه پایگاه هایی را در نزدیکی مرز با سوریه احداث کرده است.

منابع خبری رژیم صهیونیستی از ایجاد پایگاه های ویژه در مناطق مرزی این رژیم با سوریه برای حمایت تدارکاتی از مخالفان مسلح سوری از سوی تل آویو خبردادند.

منابع خبری اسرائیلی اعلام کردند: دولت" بنیامین نتانیاهو" پایگاه های نظامی در بلندی های جولان برای ارائه کمک های نظامی به گروه های مسلح مخالف دولت سوریه ایجاد کرده است.

این منابع افزودند: در پایگاه های نظامی اسرائیلی در مرز سوریه یگان های اطلاعاتی فعالیت گسترده ای انجام می دهند و این اطلاعات را در اختیار گروه های مسلح مخالف دولت سوریه در مناطق جنوب القنیطره و درعا قرار می دهند.

این در حالی است که نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل در بیست و هشتم ماه مارس گذشته درباره همکاری میان نیروهای نظامی اسرائیلی و مخالفان مسلح سوری یه شورای امنیت گزارش داده بود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.