سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر تهران خبر داد:

تبدیل منزل پدری آیت‌الله مهدوی کنی به موزه کن

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از بافت تاریخی و فرهنگی منطقه 5 از تبدیل منزل پدری آیت‌الله مهدوی کنی به موزه کن خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه جریان بازدید خود از بافت فرهنگی و تاریخی منطقه پنج از منزل پدری آیت‌الله مهدوی کنی در این منطقه بازدید کرد و گفت: این خانه یکی از خانه‌های ارزشمند تاریخی است که می‌بایست حفظ شود و با توجه به اینکه این خانه اصالت خود را از دست نداده پیشنهاد می‌کنم که این خانه به موزه کن تبدیل شود.
 
مسجد جامعی در ادامه از باغات محدوده کن بازدید کرد و با تأکید بر لزوم حفظ باغات این منطقه گفت: قریب به 120 تا 150 هکتار باغ در منطقه کن وجود دارد که می‌بایست در طرحی برای حفظ این باغات تلاش شود.
 
وی ادامه داد: در سطح شهر تهران 600 هکتار باغ مشابه باغات کن وجود دارد  که با درنظرگرفتن و تأمین اعتبار می‌بایست این 120 تا 150 هکتار باغات کن نیز به آن اضافه و حفظ شوند.
 
رئیس شورای شهر تهران در ادامه بازدید خود از باغات کن از پیرترین درخت چنار تهران نیز بازدید کرد و خواستار عقب‌نشینی برخی ساختمان‌ها در اطراف آن برای حفظ درخت‌های این منطقه شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بازدید ، موزه ، باغات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.