سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حوزه راه در هفته ای که گذشت:

انتقال پرواز حجاج تا پایان امسال به "فرودگاه "امام خمینی /کاهش تأخیرات پروازها در ایام نوروز به 25

انتقال پرواز حجاج تا پایان امسال به "فرودگاه "امام خمینی ،کاهش تأخیرات پروازها در ایام نوروز به 25 دقیقه و ورود 30 فروند هواپیما به کشور تا چند ماه آینده از مهم ترین عناوین خبری این هفته بود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران این هفته حوزه راه شاهد اتفاقات بسیاری از جملهبرگزرای اجلاس سه جانبه راه آهن میان ایران ازبکستان و ترکمنستان برگزا ری نشست خبری سازمان هواپیمایی کشور بود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با فراهم کردن مقدمات لازم و ایجاد شرایط لازم از حج تمتع امسال پرواز حجاج به فرودگاه امام خمینی منتقل می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از تکمیل روکش و تعریض باند فرودگاه پارس‌آباد در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

در صورتی‌که بتوانیم از هواپیماهای کوچک با ظرفیت 50 مسافر در فرودگاه‌های استان‌ها و شهرهای دیگر استفاده کنیم می‌توانیم شاهد اقتصادی شدن بسیاری از آنها باشیم.

معاون هوانوردي و امور بين الملل سازمان هواپيمايي كشوري از گسترش همكاريهاي حمل ونقل هوايي ايران و ايتاليا خبرداد.

در راستاي ارائه خدمات پروازي بهتر به مسافران و پاسخ به تقاضای برقراری پرواز پایان هفته در مسیر یزد- تهران، از دهم اردیبهشت ماه دو پرواز در این مسیر افزوده می‌شود.

یک نماینده مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اصفهان بیشترین راه‌های مواصلاتی کشور را دارد اما در حال حاضر هنوز اعتبار لازم به پروژه‌های راه استان تخصیص نیافته است.


مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) اعلام کرد /

‌مدیرکل فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت‌: در راستای اجرای قانون اخذ عوارض خروج از کشور تمامی هموطنانی که قصد خروج از طریق مرز هوایی فرودگاه‌ها را دارند، موظف به پرداخت عوارض مصوب هستند.

سرپرست دفتر گواهينامه ها، امتحانات و امور پزشكي سازمان هواپيمايي كشوري گفت: در سال گذشته 1997گواهينامه پايه عملياتي شامل خلباني، ديسپچ و مهندسي پرواز و 1417گواهينامه تايپ عملياتي توسط اين سازمان صادر شد.

یک کارشناس حمل ونقل اظهار داشت:هم اکنون در بین بخش های حمل و نقلی،ترمینال های بنادر توانسته اند در توسعه و رونق فعالیت های حمل و نقل ترکیبی موفق تر عمل کنند.



از آنجا که هر کشور بر مبنای تعرفه MTT نرخ جابه‌جایی کالاها را مشخص می‌کنند؛ بنابراین این امکان که هر سه کشور نسبت به ارائه یک درصد تخفیف مشخص برای جذب بار اقدام کنند وجود دارد.

به منظور بررسی آخرین وضعیت تخفیفات تعرفه‌ای؛

مذاکرات اجلاس سه جانبه رؤسای سه جانبه ایران، ازبکستان و ترکمنستان با محور افزایش ترانزیت، کاهش تعرفه ترانزیت کالا و بررسی آخرین وضعیت تخفیفات تعرفه‌ای برگزار شد.

انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.