سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنظیمات اینترنت ای.دی.اس.ال و استفاده بی‌سیم از آن

چطور از ADSL به صورت wifi استفاده کنیم؟

در این مطلب قصد داریم تنظیمات مربوط به مودم‌های ADSL را آموزش داده و راه‌های استفاده wifi از اینترنتADSL را نیز برایتان شرح دهیم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران به نقل از کلیک؛ امروزه در بیشتر منازل امکان دسترسی به اینترنت فراهم است. همان‌طور که می‌دانید از سه نوع اینترنت خانگی استفاده می‌شود؛ اول همان اینترنت‌های Dialup قدیمی است که امروزه به علت سرعت پایین کمتر کسی از آن استفاده می‌کند. دوم اینترنت وای فای است که علاوه بر برخورداری از قابلیت جابه‌جایی، مشکلاتی نیز مانند آنتن ندادن در تمامی مناطق و شرایط آب و هوایی و قیمت بالا دارند و سومین نوع که بیشترین استفاده را در منازل ایرانیان دارد، اینترنت ADSLاست.

در این مطلب قصد داریم تنظیمات مربوط به مودم‌های ADSL را آموزش داده و راه‌های استفاده wifi از اینترنتADSL را نیز برایتان شرح دهیم. در ضمن توجه داشته باشید تمام این تنظیمات و راهنمایی‌ها از سوی شرکت ارائه‌کننده ADSL با یک تلفن قابل دسترس بوده، فقط کافی است با قسمت پشتیبانی این شرکت‌ها تماس بگیرید.

اگر هنوز مودم ADSL تهیه نکرده‌اید بهتر است مودمی را انتخاب کنید که علاوه بر ارائه اینترنت از طریق lan یا پورت usb امکان ارائه اینترنت از طریق wifi را نیز داشته باشد. این روزها بیشتر مودم‌های ارائه شده در بازار این قابلیت را دارند. اگر شما از مودم‌های ADSL قدیمی‌تر که امکان استفاده wifi از آنها وجود ندارد استفاده می‌کنید، بهترین راه استفاده از یک کارت وایرلس روی رایانه‌تان است؛ یعنی این‌که از طریق کارت شبکه اینترنت ADSL را گرفته، سپس از طریق کارت وایرلس آن را به موبایل یا لپ‌تاپ‌تان Share کنید. اگر هم به جای رایانه از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، به نصب کارت وایرلس نیاز ندارید؛ زیرا لپ‌تاپ‌ها هم کارت شبکه دارند و هم وایرلس.

برای Share کردن اینترنت از روی کارت وایرلس می‌توانید از نرم‌افزارهایی که برای این کار وجود دارد، استفاده کنید یا روش adhoc را به کار ببندید؛ روشی که در شماره‌های قبلی کلیک به آن پرداخته‌ایم.

تنظیمات مودم ADSL

برای ورود به صفحه تنظیمات مودم ADSL ابتدا در نوار نشانی مرورگرتان 1، 1، 168، 192 را وارد کنید. بعد از این‌که به این نشانی رفتید کادری باز می‌شود که از شما نام کاربری و رمز عبور می‌خواهد.

این نام کاربری و رمز عبور مربوط به صفحه تنظیمات مودم ADSL شماست تا هر کسی به تنظیمات مودم شما دسترسی نداشته باشد. نام کاربری و رمز عبور بسیاری از مودم‌های ADSL همان کلمه admin است. اگر نشانی مودم و رمز و شناسه‌اش چنانچه گفته شد نبود، به راهنمای داخل جعبه مودم مراجعه کنید.

تنظیمات مودم ADSL با استفاده از setup wizard

واژه wizard در لغت به معنای جادوگراست، اما در دنیای نرم‌‌افزار به برنامه‌های کمکی کوچکی گفته می‌شود که برای تنظیمات یک نرم‌‌افزار، ابتدا یکسری اطلاعات را از کاربر گرفته سپس تمام کارها را طبق سفارش کاربر انجام می‌دهد. در بخش تنظیمات هریک از مودم‌های ADSL که دقت کنید می‌توانید یک گزینه با عنوان Setup wizard یا quick setup را پیدا کنید. روی این گزینه کلیک کنید. در هر مرحله یک فرم کوچک وجود دارد که در اینجا به آنها خواهیم پرداخت:

مرحله ۱ ـ تنظیمات مربوط به VPI و VCI

VPI همراه VCI برای شناسایی مقصد بعدی یک سلول در زمان عبور به‌وسیله یکسری سوئیچ‌های ATM به کار می‌رود و مسیرش را به سمت مقصد طی می‌کند. VPI نیز برای کاهش جدول سوئیچینگ برای بعضی حلقه‌های مجازی که مسیر مشترک دارند، مفید است. به بیان ساده‌تر این دو عدد بسادگی به تجهیزات DSL در دو طرف ارتباط می‌گوید ارتباط برقرار می‌شود. برای این‌که موقع وارد‌کردن VPI و VCI اشتباه نکنید، توجه داشته باشید عدد مربوط به VPI کوچک‌تر از VCI است. توجه داشته باشید اگر VPI یا VCI را اشتباه وارد کنید به هیچ‌وجه نمی‌توانید اینترنت داشته باشید! در خیلی از موارد VPIو VCI به ترتیب ۰ و ۳۵ است. عدد مربوط را نیز می‌توانید از پشتیبان ADSL یا مخابرات محل سکونت‌تان بپرسید.

مرحله ۲ ـ تنظیمات مودم ADSL – پروتکل ارتباطی

در این مرحله از شما پرسیده می‌شود پروتکل ارتباطی‌تان چیست. در این بخش گزینه PPPOE را انتخاب کنید.

مرحله ۳ ـ نام کاربری و رمز عبور Username، Password

این قسمت مربوط به شناسه و پسوردی است که از شرکت ارائه‌کننده ADSL گرفته‌اید که باید در این قسمت وارد کنید.

مرحله ۴ـ تنظیمات مربوط به شبکه WiFi یا شبکه بی‌سیم

این مرحله مختص مودم‌های وایرلس است و مودم‌های سیمی این تنظیمات را ندارند. حالا نوبت آن رسیده است که برای شبکه وایرلسی که مودم ADSLتان ارائه می‌کند اسمی تعریف کرده و برای این‌که هر کس نتواند به آن وصل شود، پسوردی نیز برای آن برگزینید. در این مرحله شما باید یک SSID برای مودم‌تان تنظیم کنید SSID یا Service Set Identifier در واقع یک شناسه برای شبکه بی‌سیم شماست. به طور خلاصه SSID همان نام شبکه بی‌سیم است که هنگام جستجوی شبکه‌های وای فای با موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ در دسترس قرار می‌گیرد. این اسم را هر چیزی که دوست دارید می‌توانید انتخاب کنید، فقط دقت داشته باشید اسمی انتخاب کنید که خیلی راحت برای شما قابل شناسایی باشد. تنظیمات امنیتی شبکه وای فای را هم به ترتیب زیر وارد کنید:

Network Authentications یا روش اعتبار سنجی شبکه: برای این قسمت گزینه WPA-PSK را انتخاب کنید.

Encryption key PSK یا همان رمز وای فای: در این قسمت رمز دلخواه‌تان را وارد کنید. این رمز در واقع رمز شبکه WiFi شماست‌! این رمز باید حداقل هشت کاراکتر داشته و بهتر است ترکیبی از اعداد و حروف باشد‌! توجه داشته باشید اگر کسی این رمز را داشته باشد می‌تواند از سهمیه اینترنت شما استفاده کند.

WPA Encryption یا روش کدکردن دیتا: این گزینه را هم روی AES تنظیم کنید.

تقریبا تنظیمات اولیه تمام شد، باز هم توجه داشته باشید در صورت بروز هر مشکلی پشتیبانی شرکت ارائه‌کننده ADSL ملزم به رفع آن است. کافی است با یک تماس تلفنی مشکل خود را مطرح کنید.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۵
در انتظار بررسی: ۰
Soheil
۲۲:۴۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید مودم سیمی دارم میخوام بدونم ک با استفاده از روتر وایرلس میتوانم
به صورت وای فای و بدون سیم از اینترنت استفاده کنم؟
ممنون میشم جواب بدید
کمال رخشنده
۱۰:۰۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
چگونه میتوانیم در ارتفاعات از وای فای اسنفاده کنیم ایا سیستمی برای انتن دهی در نقاط کوهستانی وجود دارد..مانند هتلهاکه در ارتفاعات بلند ساخته شده اند...
s......n
۲۱:۵۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام میشه روش اتصال مودم adsl به گوشیرو برا دوباره توضیح بدین چون خوب متوجه نشدم ممنون میشم
احسان ارام نیا
۲۲:۳۷ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام من برای ایرانسلم اینترنت زدم وقتی میندازم رودانگل مودم توگوشی وصل میشه اما نت نمیاد یه پیام میده اینترنت ازطریق مودم قابل دست رس نیست لطفا راهنماییم کنید
مهدي
۰۰:۵۱ ۱۱ دی ۱۳۹۶
سلام
دوستان راهنماييم كنيد كه براي خريد ترافيك براي اي دي اس ال مخابرات نوشته كه براي ورود بايد از شماره تلفن ثابت به همراه كد شهر اما ارور ميده رو اعصابمه لطفا برسين به دادم
مهران
۰۳:۵۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
سلام من یه سوال داشتم لطفا هرچه زود تر جوابمو بدین.
میخام نت گوشیمو با کامپیوتر استفاده کنم یه جورایی گوشیمو اتصال داده هاشو روشن کنم بعد با کامپیوتر ازش استفاده کنم باید چکار کنم ؟؟ یک مدم وایلس تی پی لینک هم دارم میخام بدونم با مدم بی سیم میتونم ب گوشیم وصل بشم از اینترنت گوشی برای کامپیوتر استفاده کنم یا نه باید چکار کنم لطفا کمکم کنید .

با تشکر از سایت خوبتون
23
۰۰:۵۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
اقا ی سوال مسخره دارم ولی خب سواله اگه من مودمو با همین تنظیمات ببرم خونه یکی دیگه اینترنتش وصل میمونه ینی هنوز ب تلفن خونمون وصله؟؟
.......
۱۵:۱۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
اینترنتی که خریدی برای شماره خونه ی خودته و نمیتونی با بردن وای فای به یه جای دیگه اونم منتقلخواست انتقالش رو به یه شماره ی خونه دیگه بدی کنی
مگر اینکه بری و مخابرات و در
راحله
۰۷:۵۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
سلام
من دوتا مودم وایرلس دارم در دو نقطه به فاصله 100 متر ، مودم اولی با خط تلفن و یک FOX وصل شده است و مودم دوم به لپ تاپ و تلفن نرم افزاری متصل شده است.(مکانی که مودم قراردارد فاقد خط تلفن می باشد)
سوال:چطوری میتونم از مودم دوم یک تلفن REAL خارج کنم و از تلفن نرم افزاری استفاده نکنم؟
جمشید
۰۹:۱۷ ۱۸ تير ۱۳۹۶
باسلام وتقدیر تشکرازمطالب خوبتان من یک سوال ومشکل اتصال به اینترنت ازطریق وای فای گوشی دارم.باوجود اینکه درگوشی پیام اتصال به وای فای مورد نظر رامیدهداما نمی توانم وارد اینترنت از طریق گوشی شوم لطفا راهنمایی کنید چگونه باوجود اتصال به وای فای این مشکل رابرطرف کرده ووارد اینترنت شوم
وحید
۲۲:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
مودمی میخوام هم سیم کار ت خورباشه همadslکسی میدونه همچین مودمی دا یم یانه؟
وحید غ
۲۰:۰۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
میشه راهنمایم کنیدمن یه مودمی میخوام هم سیم کارت بخوره همadsl همچین مدلی داریم اسمشو بگیدممنون مودم سیسکوx3500چطوره به دردبخوره؟
احسان ارام نیا
۲۲:۳۵ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
داداش من دارم هم سیم کارت میخوره بهش میگن دانگل هم adslداره اما نمیتونم وصل شم قبل اینکه بخری حتما تحقیق کو
علیرضا
۱۷:۱۶ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
اگر رمز وای فای منو کسی داشته باشه میتونه از مکان دیگری با مدم خودش به اینترنت وصل بشه؟؟؟
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۵
چطور ی بدون وصل کردن سیم به کامپیوتر به وای فای وصل شیم وچه تنظیماتی رو باید انجام بدیم
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۰ آبان ۱۳۹۵
چطور ی بدون وصل کردن سیم به کامپیوتر به وای فای وصل شیم وچه تنظیماتی رو باید انجام بدیم
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
من توی مرحله سوم تنظیمات اینترنت tp-linkبه وای فای نمیدونم یوزرنیم وپسورد چه بایدبدم
لطفاکمکم کنید
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
من توی مرحله سوم تنظیمات اینترنت tp-linkبه وای فای نمیدونم یوزرنیم وپسورد چه بایدبدم
لطفاکمکم کنید
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۰ مهر ۱۳۹۵
سلام ببخشد،موم بی سیمم به گوشی وصل میشه؟،یعنی وای فای نیس
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
سلام . مودم D-LINK دارم مشکلی برای اتصال گوشیم به اینترنت نداشتم تا برحسب اتفاق دکمه WPS رو زدم. الان رو گوشیم اینترنت ندارم میگه مشکل تایید اعتبار .دکمه رو دوباره زدم اما نتیجه نگرفتم .در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
با سلام.
لب تاب من مودمم پيدا نميكنه.اما مودم هاي اطراف پيدا ميكنه...با گوشي مشكل اتصال ندارم ..مشكل از كجاست،ميشه راهنمايي كنيد. باتشكر
ناشناس
۱۸:۱۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
چرا نمیشه از مودمم برای گوشیم استفاده کنم
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
سلام
اگه مودم adsl رو ریست کنیم شارژ اینترنت پاک و تموم میشه؟
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
سلام من یه مودم میخوام که نیاز به تلفن نداشته باشه لطفاراهنماییم می کتید...
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
سلام، من با کامپیوتر وصل میشم ب اینترنت ADSL .حتی گوشیم هم وای فای مو پیدا میکنه و فلش های آنتن وای فای اش هم بالا پایین میشه ، اما تمام برنامه های اینترنتی ام در حد Connecting فقط میمونه و اصلا باز نمیشه.میشه کمک کنید؟
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
سلام من یک مودم D-Linkدارم و میخوام اون رو به یه مودم تبدیل کنم میشه اموزش بدین ک چطور من این کار رو انجام بدم
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
سلام من یک مودم D-Linkدارم و میخوام اون رو به یه مودم تبدیل کنم میشه اموزش بدین ک چطور من این کار رو انجام بدم
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
سلام من یک مودم D-Linkدارم و میخوام اون رو به یه مودم تبدیل کنم میشه اموزش بدین ک چطور من این کار رو انجام بدم
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
سلام من یک مودم D-Linkدارم و میخوام اون رو به یه مودم تبدیل کنم میشه اموزش بدین ک چطور من این کار رو انجام بدم
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
سلام من یک مودم D-Linkدارم و میخوام اون رو به یه مودم تبدیل کنم میشه اموزش بدین ک چطور من این کار رو انجام بدم
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام.چه جوری باید باکامپیوتر به وای فای گوشی یا مودم دیگه ای وصل شم .دقیقا برعکس که همه به وای فایه کامپیوتر یا adslوصل میشن من می خوام با مودمم به یک مودم دیگه وصل شم .مثل لپ تاپ که وای فای داره
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۶ فروردين ۱۳۹۵
سلام. من یک مودم d-link قدیمی باسیم دارم راهی داره که به وایفای تبدیلش کنم فقط زود تر جواب بدین
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
سلام به تازگی گوشی تلفن خونه رو عوض کردیم و یه گوشی بیسیم گرفتیم ولی الان متوحه شدیم ای دی اس ال رو پشتیبانی نمی کنه ,برای رفع این مشکل راهی وجود داره ؟
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۶ دی ۱۳۹۴
سلام،من با گوشی به مودم وصل میشم ولی با تبلتم نمیشه،اصلا مودم رو پیدا نمیکنه،چکار کنم؟
مودمم tp link هست
دکمه wps کجای مودمه؟
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۲ دی ۱۳۹۴
من میخوام کامپیوترم را ب دستگاه اینترنت وصل کنم اما چطوری بدون این ک کسی متوجه شه و بدون اینک کامپیوتر را با سیم ب دستگاه وصل کنم

زوووووووووود ج بدیدددددددددددددددد
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۴
سلام واي فاي من جوريه كه فقط ميشه اينترنت كامپيوتر رو باهاش وصل كرد و نميشه با گوشي ازش استفاده كرد !به نظر شما راهي هست كه اينترنت گوشيمو وصل كنم ؟ خيلي مهمه خواهش ميكنم جواب بدين
افتاب
۰۹:۴۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
با سلام
من6 ماهاست که از وای فای خانگی روی گوشیم استفاده میکنم ولی دیروز در بیرون از محدوده نام دستگاه ای دی اس ال گوشیمو پاک کردم بعد از مراجعت به منزل وروشن کردن وای فای بعد از دادن رمز ورود اخطار میدهد که ذخیره شده ایمن شده باwpaمیباشد لطفا راهنماییم کنید
حسن
۱۳:۲۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
سلام خسته نباشید.
من میخاستم با wi_fi گوشیم و wi_fi مودم ADSL از نت گوشی استفاده کنم ایا امکانش هست
Morteza
۰۰:۴۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
ببينم تو كامپيوتر PPPOE mini port connection داري؟
اگه داشته باشى مودمت كانفيگ نيست، بايد مودمو ريست كني ، بعد از اول كانفيك كني. صفحه رو مطالعه كن.
مهسا
۱۶:۴۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
سلام من با کامپیوتر به اینترنت وصل میشم اما با گوشی فقط میتونم وصل بشم اما نمیتونم از اینترنت استفاده کنم
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
من هم همین مشکل رو دارم
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
نمیتوانم با گوشی ازطریق وای فای به انترنت مودم تندا ی خانگی وصل شوم
زهرا
۱۶:۰۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
من تبلتم IENOVO HSJ
مندویی رضا
۱۳:۵۸ ۰۹ تير ۱۳۹۴
سلام من نه مودمم وای فای داره نه کامپیوترم برای استفاده از اینترنت خودم از طریق وای فای چه وسیله ای باید خریداری کرد که بشه وایفای هم استفاده کنم
حسین شیخی
۲۰:۲۴ ۰۱ تير ۱۳۹۴
سلام ممنونم از مطالب مفید و خوبتون !من از مودم تی پی لینک مدل : TD_8817 استفاده میکنم !
من ب تنظیمات مودم رفتم و اما گزینه ی Setup wizard یا quick setup وجود ندارد !!!!!!!!!! لطفا من رو راهمنایی کنید !!!!!!!! وجون هر کی رو دوست دارید
حسین
۲۲:۳۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
سلام مودم من تی پی لینک هستش با کامپیوتر اینترنت میشه بری ولی با گوشی نمیشه علامت وای فای هم میاد رو گوشی ولی اینترنت جواب نمیده مودم رو هم کانفینگ کردم درست نشده لطفا راهنماییم کنید
sara
۱۱:۳۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
من اصلا نتونستم انجامش بدم یکی نیست راحتتر و زیر دیپلم واسه من توضیحش بده لطفا؟؟؟؟؟؟
صادق
۰۸:۲۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام من ميخوام با واى فاى موبايلم از اينترنت همسايه كار كنم آيا روشى هست كه بشود از اينترنت ديكران استفاده كرد.؟
مهسا
۱۱:۱۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
نفهمیدم)))))))):
داود محمدیان
۲۱:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۴
سلام یه سوال در مورد وای فای داشتم در محلی که چندین نفر از وای فای استفاده میکند میتوان برای هر یوزر ساعت استفاده یا حجم استفاده روی مودم تنظیم کرد مدل مودم دی لینک است ممنون میشم به ایمیلم جواب بدهید با تشکر
بابائی
۱۱:۰۸ ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
با سلام چطور میتونم تو اندروید وایفام بایه کانکشنی کانکت بشه
برای مثال
پ ر و گ س ی پورت دارم میخوام با این ها کانکت بشم

135.256.86.45:80
باید چیکار کنم.

میدونید چی میگم ؟؟
میخوام پ
مثل نقاط دست یابی تو gpas. پروگس ی پورت وارد کنم با تشکر
حسن
۰۰:۱۳ ۰۶ دی ۱۳۹۳
اقا واقعا دمتون گرم خیلی عالی بود.من ک وصل شدم ممنون از سایت خوبتون.
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۵ دی ۱۳۹۳
خوب بود
زهرا
۱۶:۱۸ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
سلام مودم من زايكسل 1201 هستش
adsl ميشه ولي از واي فاي نميتونم استفاده كنم تنظيماتيم كه گفتين درسته فقط Encryption رويtkip/AES هستش
اسم مودمم پيدا ميكنه ولي وصل نميشه
بنظر شما علتش چيه؟
artemis78
۱۹:۵۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۳
میگما ی سوال میپرسم مسخره ام نکنین من وای فایم به کامپیوتر وصل میشه موبایلمم اونو میگیره ولی وقتی با موبایل بهش وصل میشم یامثلا میخوام برم تو لاینو اینا مینویسه این وای فای درست نیس چرا عایا باید چیکا کنم؟تو رو خدا بگید
نرگس
۱۶:۵۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۳
سلام گوشی وتبلتم به wifiوصل میشن ولی لب تاپم نه.چی کار باید انجام بدم؟
آرشام
۱۱:۴۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید ،
موخوایتم بپرسم میشه مودم adslمعمولی رو
به وایرلس تبدیل کنیم صرفا فقط برای استفاده گوشی میخوام
ندا
۱۰:۰۳ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
سلام.مودم من zyxel هستش وای فایش رو غیر فعال کردم برای فعال کردن مجدد اون باید چیکار کنم؟
دودول
۱۴:۲۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۳
نه مینا سینا چیتا
مینا
۱۸:۵۱ ۱۳ آذر ۱۳۹۳
با سلام
آیا رابطی برای وصل کردن سر فیش USB به سر کابل LAN وجود داره؟
علی
۲۰:۵۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۳
سلام من میخام مودممو نصب کنم اخطار 045میده مربوط به روتر میشه کمکم کنین
محسن
۱۵:۳۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
سلام دوستان من مودم tp linkw 8901Nخریدم که وایرلس است ولی نمی دونم کجای تنظیماتم مورد داره که با کابل به کامپیوتر خونه متصل میشه ولی با شبکه وای فای حتی در صورتی که چراغ وای فای لب تابم روشن پیغامی میاد که می نویسه نمی تونید به اینترنت متصل بشید ضمنآ همین مشکل رو هم با گوشی دارم که اونجا بعد از زدن رمز ورود می زنه ثبت شد ایمن ولی به WIFI متصل نمی شه یا اینکه می نویسه خطا در شبکه یا DNS لطفآ کمکم کنید با تشکر
TAHER
۲۰:۰۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۳
سلام
این سوال سوال خیلی از شماهاست: من مودم tp-link td8817 دارم وایرلس نداره میخوام بدونم راهی هست ک بتونم با وای فای گوشیم ب اینترنت وصل بشم؟
لطفا جوابو به ایمیلم ارسال کنید
علیرضا
۱۷:۱۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
سلام میخوستم بگم این کد که گفتین192.168.1.1 فقط مال شرکت tp-link هستش???
علي
۱۰:۴۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۳
سلام من مودم tp-link td8817 دارم وایرلس نداره میخوام بدونم راهی هست ک بتونم با وای فای گوشیم ب اینترنت وصل بشم؟
زهرا
۱۵:۱۵ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
من ی مودم ای پی لینک مدلip-dl-801rt-bدارم میخواستم بدونم قابلیت وایرلس هم داره؟اگه داره چه جوری ازطریق مودم وای فای رو نصب کنم ؟لطفا جواب بدید
محمد
۱۱:۳۸ ۱۸ آبان ۱۳۹۳
سلام میخواستم بدونم شبا بعد ساعت چند رایگانه؟
اصلا رایگان هم داره بعد ساعت 2شب
گلی
۱۱:۱۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
من توی قسمت تنظیمات گوشیم یه دکمه ای هست به نام ارسال wps نمیدونم به چه دردی میخوره دیروز اشتباهی وقتی به اینترنت وصل بودم زدمش الان کسی از دوستان میدونه این دکمه چیه و چیکار میکنه؟
ایلیا
۱۶:۱۰ ۱۶ آبان ۱۳۹۳
من مودمم نه می دونم اسمش چیه نه رمزش چکار کنم؟
فائزه
۱۵:۱۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۳
من مودمم دی لینک هست ولی نمی دونم چه جوری به صورت وای فای ازش استفاده کنم ولی اطرافیان می گن که باید کلا عوضش کنم واقعا موندم لفطا کمکم کنید؟
nasim
۲۰:۳۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۳
سلام/مودم
D-LINK DSL 2600U
دارم/وای فای گوشی بهش متصل میشه ولی تو اینترنت نمیره : کمکم کنید
سید
۱۸:۰۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۳
من.از طریق مودم آدیس وای فای با استفاده از گوشی به اینتر نت دسترسی دارم آیا به طریق فوق یعنی بدون استفاده ار اتصال رابط سیم مودم به کامپیوتر یعنی وای فای باکامپیوتر به اینترنت متصل شوم
zahra
۲۱:۲۱ ۰۴ آبان ۱۳۹۳
سلام من مودم tp-link td8817 دارم وایرلس نداره میخوام بدونم راهی هست ک بتونم با وای فای گوشیم ب اینترنت وصل بشم؟
amin
۱۲:۵۰ ۰۲ آبان ۱۳۹۳
سلام من وای فایم هی قطع وصل میشه بعضی وقتا هم اصلا انتن نمیده اگه میدونین مشکل چیه راهنمایی کنید.با تشکر
ناشناس
۲۰:۵۱ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
سلام من چجوری میتونم رمز وای فای رو پیدا کنم لطفا جوابشو به ایمیلم بفرستید
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
سلام من adslدارم مودم من tp linkهستش میخواستم بدونم چطوری به عنوان wifiبرای گوشیم استفاده کنم لطفا راهنماییم کنید دوستان؟؟؟
sahar
۲۳:۱۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
ببخشید این شماره هارو که وارد میکنیم به سایت گوگل میره و یسری وبسایتا به این شماره میاد مستقیم کادری که گفتید رو نمیاره .
sahar
۲۳:۰۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
ببخشید این شماره هارو که وارد میکنیم به سایت گوگل میره و یسری وبسایتا به این شماره میاد مستقیم کادری که گفتید رو نمیاره .
هما
۱۱:۲۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۳
من اینر نت تبلتمو خاموش کردم دیگه نمیگره چیکار کنم توروخدا بگین
محمد
۱۲:۰۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
سلام من وقتی میخوام وصل بشم ب اینترنت حتما باید ی کانکشن درست کنم تا وصل بشه
در صورتی ک قبلا تا کابل لن یا با وای فای وصل میشدم وصل میشد
اخه ی بار مودم ریست شد بعد یکی ک از نمایندگی اومد درست کرد این طوری شده حالا باید چکار کنم دوباره با وصل کردن خود کابل بدون کانکشن وصل بشم
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
من از اینتر نت یکی دیگه استفاده میکنم.بهم گفتن حتما اینترنتش نا محدوده که رمز نزاشته.و اگر تو فقط وارد ایترنت بشی از حجم اون کم نمیشه و فقط با دانلود کردن به اون ضرر زدی.آیا این حرف درسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من چطوری میتونم آدرس یا ایمیشو پیدا کنم و ازش حلالیت بخوام..........
اگه میشه پاسخ رو برام میل کنید......
علی
۱۳:۳۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۳
سلام مودم من d-linkهستش ....میشه مختصرو مفید بگین چجوری میتونم ازش به عنوان وای فای استفاده کنم؟
رضا
۰۱:۱۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
سلام،مودم من acces point هه،من الان میخواستم بپرسم که میتونم adslبگیرم و سیم تلفن رو بهش وصل کنم؟
artemis
۱۴:۱۶ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
سلام بچه ها من مودمم tp-linkه دکمه ی وای فای هم داره میخواستم بپرسم که برارفتن به اینترنت با گوشی اگه وای فای هر دوتاشون رو روشن کنم می وصلم به اینترنت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخواهش میکنم بجوابین
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
سلام به همه دوستان منم مشکلم مثه خیلی از شماهاست با گوشیم نمیتونم به اینترنت وصل شم سوال 1:وقتی رمز وای فای رو تو گوشیم میدم پیغام مشکل تایید اعتبار میده گفتن مودمم تنظیم نیست ولی نمیدونم چطور باید تنظیمش کنم خواهش میکنم راهنماییم کنید سوال2: وقتی روی مودم ای دی اس الم دکمه wpsرو میزنم روشن نمیشه مشکلش چیه؟
sogol
۰۰:۱۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید . از اونجایی که گفتین این قسمت مختص وایرلس هستش و SSID کجاست؟ متوجه نشدم
ناشناس
۱۸:۵۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۳
با سلام.من مودم Tp-llink دارم.برای اتصال لب تاپ به وایرلس کانکشن ساختم و مشکلی هم ندارم ولی گوشیم وایرلس خونه رو میبینه و میزنه که بهش وصل شده ولی کار نمیکنه. میخواستم بپرسم تنظیماتی که باید انجام بدم تا گوشیم به اینترنت خونه وصل بشه چی هست. مطمئنم که مشکل از گوشیم نیست از تنظیمات مودم هست.لطفا راهنمایی کنید.ممنون
امیرعلی
۰۱:۵۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۳
سلام و خسته نباشید.جناب من الان از مودم adsl استفاده میکنم میشه خلاصه و مفید بکی چطوری کوشیمو وصل کنم adsl کامپیوتر؟
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
من مودم tp-link مدل td-8817 دارم. چطور میتوانم توسط گوشیم به اینترنت خونه وصل بشم؟
lind
۱۱:۳۴ ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
لطفا اموزش تصویری بزارید من اینطوری متوجه نمیشم
ساغر
۱۴:۳۰ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
ای دی اس ال من وایرلس (بی سیم) نیست
ایا میتونم ب وسیله ی اون با گوشی از اینترنت استفاده کنم؟
فاطمه
۰۹:۴۳ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
سلام من مودمم وایرلس داره اماهرکار میکنم وای فای لب تابمو پیدا نمیکنم مدل لب تابم lenov0 b590هست. لطفا راهنماییم کنید....لطفاجوابشو واسم ایمیل کنید.کلیدایf2/f5/f7هرکدومشومیزنم نمیشه
negin
۱۷:۵۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
چه طوری اینترنت رو به تبلتم وصل کنم آخه
unknown
۱۵:۳۰ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
سلام خسته نباشید من مودم TP-LINK TD-8811 دارم که وایرلس نیست چگونه توسط گوشیم به اینترنت خونه وصل بشم؟
مژده
۱۸:۲۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
سلام پروتوکل ارتباطی اینترنت من bridge هست حتما باید pppoe باشه؟
مریم
۰۹:۴۷ ۱۵ مرداد ۱۳۹۳
من می خوام با وایلس خونه به وای فای گوشی وصل بشم نمیشه.چه کار کنم؟
سیاوش
۰۸:۵۰ ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
سلام. با تشکر از سایتتون. من نرم افزار نصب کردم و استفاده هم میکنم ولی بعد از چند دقیقه ارتباط قطع میشه لطفا راهنمایی کنید
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
بابا به کی قسم بخورم این سایتی که میگید نیس
HANI
۱۸:۲۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
سلام من مودم tp-link-td-w8901g دارم یه چند وقتی ارتباط وایررس من هی قطع و وصل میشد الان یه مدتیه دیگه وایرلس اون کار نمی کنه تنظیمات مودم رو هم دوباره انجام دادیم بازم درست نشد الان فقط با کابل میتونم وصل بشم لظفا راهنماییم کنید چه جوری میتونم مشکل مودم و حل کنم . با تشکر
HANI
۲۳:۳۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
سلام من مودم tp-link-td-w8901g دارم یه چند وقتی ارتباط وایررس من هی قطع و وصل میشد الان یه مدتیه دیگه وایرلس اون کار نمی کنه تنظیمات مودم رو هم دوباره انجام دادیم بازم درست نشد الان فقط با کابل میتونم وصل بشم لظفا راهنماییم کنید چه جوری میتونم مشکل مودم و حل کنم . با تشکر
HANI
۲۰:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
سلام من مودم tp-link-td-w8901g دارم یه چند وقتی ارتباط وایررس من هی قطع و وصل میشد الان یه مدتیه دیگه وایرلس اون کار نمی کنه تنظیمات مودم رو هم دوباره انجام دادیم بازم درست نشد الان فقط با کابل میتونم وصل بشم لظفا راهنماییم کنید چه جوری میتونم مشکل مودم و حل کنم . با تشکر
سعید
۰۹:۳۶ ۱۹ تير ۱۳۹۳
سلام ببخشید من ورژن 8 برنامه رو نصب کردم اما وقتی شیر می کنم خود به خود بعد از نیم ساعت استوپ میشه و باید دوباره استارت رو بزنم
راهی هست که درست بشه؟ 100% کرک شده
زهرا
۲۰:۳۵ ۱۸ تير ۱۳۹۳
سلام برای استفاده از وای فای گوشی حتما مودم باید بیسیم باشه. لطفا راهنمایی کنید. با تشکر