سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/معاون عمرانی دانشگاه آزاد خبر داد:

ساخت و ساز یک میلیون و 600 هزار متر مربع در دانشگاه های آزاد اسلامی کشور

محسن هاشمی، در بازدید از پروژه های دردست احداث دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، گفت: این ساخت و سازها بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امسال سعی می شود با کمک به پیمانکاران و حل مشکلات آنها از نظر بعضی مصالح به نتیجه برسانیم تا دانشجویان از آنها استفاده بکنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز

وی، در ارتباط با تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد و فرهنگ گفت: در مورد حوزه اقتصادی، دانشگاهها عمدتاً به اقتصاد کمک می کنند و با توجه به صحبت های مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد دانش بنیان و فعالیت های دانش بنیان عمدتاً کاری که می توان کرد در دانشگاههاست یعنی رابطه دانشگاه و صنعت باید بیشتر باشد و تولیدات با پایه های تولیدات داخلی باید افزایش پیدا بکند و هرچه می توانیم وابستگی کشور را به کشورهای خارجی کمتر بکنیم و در بعد فرهنگ نیز دانشگاه معاونت فرهنگی دارد و فعالیت های جدی را آغاز کرده و آنچه مربوط به فعالیت های عمرانی می شود از طریق معاونت فرهنگی به ما ابلاغ می شود و ما ان شاءا... همه امکاناتی که در اختیار داریم د ر اختیار معاونت فرهنگی می گذاریم تا بتوانند به فعالیت هایشان ادامه بدهند و عمدتاً احتیاج به مساجد و سالن های دارند که در آنها برنامه هایشان را اجرا بکنند و اگر در این زمینه درخواستهای داشته باشند با اولویت ان شاءا... اجرا می شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، در ارتباط با چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد برنامه 5 ساله دارد ولی متأسفانه به علت کم شدن دانشجو باید فعالیت های عمرانی اش بازبینی بشود که الآن این موضوع در دانشگاه در حال انجام است و دانشگاه به سمت تحصیلات تکمیلی و بحث کارشناسی ارشد و دکترا می رود که نیاز آنها شاید مربوط به آزمایشگاه ها و ساختمان های مربوط به این رشته ها باشد که در این زمینه برنامه ریزی می شود.

هاشمی، در ارتباط با دانشگاه آزاداسلامی واحد اهر نیز گفت: در این دانشگاه های کارهای خوبی انجام شده است و از آنچه شنیده بودیم بهتر است./س
 

برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.