سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوشنبه هفته آینده؛

نشست مشترک اعضای کمیسیون بهداشت با "قاضی‌زاده‌هاشمی" برگزار می‌شود

نشست مشترک اعضای کمیسیون با "سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وی در محل آن وزارتخانه شامگاه دوشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند.

در این جلسات قرار است گزارش مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر درباره اقدامات انجام شده توسط ستاد در حوزه مبارزه با موادمخدر و روان‌گردان‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دهند.
 
همچنین این کمیسیون رسیدگی به طرح الحاق یک تبصره به ماده 17 قانون ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی و اصلاح برخی از مواد قانون تأمین اجتماعی و همچنین بررسی لایحه تشکیل شورایعالی ایمنی حمل و نقل کشور نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.
 
طرح الحاق رشته بهداشت دهان و پرستاری دندانپزشکی به بهداشتکاران دهان و دندان وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفته آینده در کمیسیون بهداشت و درمان بررسی می‌شود.
 
روز دوشنبه نیز اعضای کمیسیون بهداشت از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید می‌کنند.
 
نشست مشترک اعضای کمیسیون با "سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وی در محل آن وزارتخانه شامگاه دوشنبه برگزار می‌شود.
 
همچنین سه‌شنبه نیز گزارش وزیر بهداشت در زمینه معضلات بخش درمان سوانح و سوختگی کشور و نحوه تخصیص و هزینه‌کرد بودجه سال 1393 بخش سلامت با حضور وزیر در محل کمیسیون ارائه می‌شود.
 
"علی ربیعی" وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه‌شنبه هفته آینده برای پاسخگویی به سؤالات علی ایرانپور نماینده مبارکه و سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نماینده مشهد در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حاضر می‌شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.