سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اصفهان داراي ظرفيت خوبي براي مبادلات اقتصادي با كشور كويت است

استاندار اصفهان در ديدار با مدير اداره کنسولي وزارت امور خارجه کويت گفت: استان اصفهان ظرفيت لازم جهت سرمايه‌گذاري در گردشگري، صنعت و كشاوررزي به نحو مطلوب را داراست و براي انجام مبادلات اقتصادي با كشور كويت آمادگي دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رسول زرگرپور استاندار اصفهان در ديدار با طلال عبداللطيف الفلاح مدير اداره کنسولي وزارت امور خارجه کويت، براي توسعه روابط با كشور مسلمان كويت ابراز تمايل و علاقه‌مندي نمود.

استاندار اصفهان ضمن ابراز خرسندي از حضور طلال عبداللطيف الفلاح در اصفهان، اظهار داشت: حيف است كه در زمان حضور در اصفهان كمتر از 2 روز براي بازديد از آثار تاريخي وقت بگذاريد.

وي با اشاره به روابط ديرينه ايران و كويت،‌تصريح كرد: توسعه روابط صورت پذيرفته، نشانگر اهتمام و توجه دو كشور به اين مسئله است.

رسول زرگرپور با اشاره به ظرفيت هاي بيشمار استان اصفهان، عنوان كرد: اين استان با 5 ميليون جمعيت،‌صنعتي ترين استان كشور است و توليد 70 درصد فولاد و 50 درصد سيمان و صنايع ساختماني كشور را به عهده دارد.

وي به تعدد مراكز دانشگاهي و آموزش عالي در اصفهان اشاره داشت و افزود: با توجه به ظرفيت هاي زياد اصفهان در زمينه گردشگري، طي 6 ماه گذشته پذيراي گردشگران از 75 كشور دنيا بوده‌ايم.

استاندار اصفهان با اشاره به سخن مديركل يونسكو، اصفهان را گوشه‌اي از بهشت و مرواريد گرانبهاي جهان خواند و افزود: در اين استان ظرفيت لازم جهت سرمايه گذاري در گردشگري، صنعت و كشاورزي به نحو مطلوب وجود دارد.

وي با بيان اينكه مديران استان كليه امكانات و تسهيلات لازم براي سرمايه گذاري را در اختيار سرمايه گذاران كويتي قرار خواهند داد،‌از سرمايه گذاران كويتي براي حضور در اصفهان و شروع فعاليت دعوت كرد.

طلال عبداللطيف الفلاح نيز ضمن تشکر از اهتمام استاندار اصفهان در امر توسعه مناسبات بالاخص با کشور هاي همسايه و مسلمان گفت : کشور کويت با توجه به قابليت‌هاي بي نظير اصفهان آمادگي دارد سرمايه گذاران را جهت سرمايه گذاري در ساخت اماکن گردشگري و اقامتي به اين استان گسيل دهد. /س


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.