سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

توزیع بذرذرت استاندارد در استان زنجان

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از آغاز توزیع بذر ذرت استاندارد همزمان با فصل کشت این محصول در سطح این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: ذرت به عنوان یکی از مواد مورد نیاز برای تامین جیره غذایی دام و طیور و از محصولات مورد نیاز کشور است.

نهاوندی پور افزود: محصول ذرت طی چهار سال اخیر از نظر سطح زیر کشت، میزان تولید و کیفیت محصول، رشد و گسترش قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: در سال زراعی امسال تمهیدات لازم برای کشت ذرت از قبیل تامین کود، بذر استاندارد و ادوات تخصصی از سوی سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت شهرستانی، مراکز جهاد کشاورزی و شرکت های خدمات توسعه کشاورزی فراهم شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد :نکته مهم در زراعت ذرت که منجر به برداشت محصول حداکثری از نظر کمی و کیفی می شود، تامین ذرت لیبل دار است.

نهاوندی پور اضافه کرد :در این راستا، سازمان جهاد کشاورزی با تامین بذرمورد نیاز و تایید شده، آماده توزیع آن به قیمت هر کیلوگرم 63 هزار ریال است.

وی از کشاورزان درخواست کرد برای حفظ کیفیت و جلوگیری از بد سبزی محصول و کاهش تولید از کاشت بذرهای غیر استاندارد و خارج از سیستم توزیع جهاد کشاورزی جدا خود داری کنندو برای تهیه بذر ذرت به مراکز خدمات جهاد کشاورزی و مدیریت شهرستان ها مراجعه کنند/س.



برچسب ها: توزیع ، بذر ، استاندار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.