سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوريه الان:

ارتش در حلب در حال نزديک شدن به يک موفقيت بزرگ است

ارتش سوریه که از یکسال پیش در شهرک صنعتی شیخ نجار و اطراف زندان مرکزی حلب به محاصره گروههای تروریستی مسلح در آمده برای شکستن محاصره در حال نبردهای شدید با تروریستهاست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبری سوریه الان، ارتش سوریه که از یکسال پیش در شهرک صنعتی شیخ نجار و اطراف زندان مرکزی حلب به محاصره گروههای تروریستی مسلح  در آمده برای شکستن محاصره در حال نبردهای شدید با تروریستهاست.

پایگاه اینترنتی خبری سوریه الان با اعلام این خبر  افزود : هیچ گونه اظهار نظر یا بیانیه رسمی درباره موفقیتهای ارتش سوریه در عملیات نظامی در این دو جبهه صادر نشده است اما یک منبع فاش کرد ارتش در برخی مواضع در اطراف منطقه بریج که شهرک صنعتی شیخ نجار را از زندان مرکزی جدا می کند پیشروی کرده است. 

شهرک صنعتی شیخ نجار با زندان مرکزی حلب فقط دو کیلومتر فاصله دارد.
بدین ترتیب ارتش در حال نزدیک شدن به یک موفقیت بزرگ است که نقشه کنترل ارتش سوریه را در ناآرام ترین مناطق تغییر خواهد داد.

یک منبع مسئول در حلب به ساکنان مناطق غربی شهر حلب اطمیان داد اوضاع در محور لیرمون - محله الزهرا تحت کنترل است.

از طرف دیگر ستاد هماهنگی مخالفان مسلح اعلام کرد محمد تاشکندی معاون فرمانده عملیات گردان "امام بخاری " یکی از گردانهای "ارتش مجاهدین" شرکت کننده در " حمله تحصن " در درگیریها با ارتش در منطقه لیرمون کشته شد. 

فرماندهی " حمله تحصن " در حلب با اتاق  عملیات اهل شام  است. در همین حال نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای دفاع ملی کنترل خود را بر منطقه راموسه و جاده بین المللی منتهی به فرودگاه بین  المللی حلب و محله شیخ سعید با هدف تأمین امنیت این جاده منتهی به فرودگاه تقویت کر‌ده‌اند و به زودی این فرودگاه منطقه امن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ایرانی
۰۰:۱۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
من که هروز درنماز هایم برای رهائی ملت قهرمان سوریه دعا می کنم.