سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات فدراسیون بوکس 31 اردیبهشت برگزار میشود؛

ناطق نوری به عنوان مقامات کشوری اجازه شرکت را پیدا کرد

نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تایید حضور ناطق نوری در انتخابات فدراسیون بوکس گفت : این انتخابات چهارشنبه 31 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد انتخابات فدراسیون بوکس گفت : چهارشنبه 31 اردیبشهت ساعت 10 صبح این انتخابات برگزار میشود.

وی در پاسخ به این سئوال که  ناطق نوری مجوز شرکت در این انتخابات را دارد یا خیر اظهار داشت: ایشان با مجوزی که تحت عنوان مقامات کشوری از دولت ارائه کرده است می تواند در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس شرکت کند .



سجادی در مورد دورشته اسکی و قایقرانی هم گفت : بزودی تاریخ برگزاری مجامع انتخاباتی ریاست این دو فدراسیون را هم اعلام میکنیم.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان درباره بازیهای آسیایی اینچئون و امادگی تیمهای ایران گفت : به طور منظم و مرتب برنامه های فدراسیونهایی که در این بازیهای حضور پیدا میکنند مورد بررسی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قرار میگیرد و در نهایت رشته های که شانس مدال آوری بیشتری دارند به این بازیها اعزام میشوند.



سجادی افزود : تاکنون برنامه فدراسیون های والیبال ، کبدی ، جودو ، بسکتبال ، وزنه برداری ، کاراته ، تکواندو ، بوکس ، تیراندازی ، دوچرخه سواری و قایقرانی در هر دو بخش زنان و مردان مورد بررسی دقیق قرار گرفته و امیدوارم با این رویه و همراهی و هماهنگی کمیته ملی المپیک که شاهد آن هستیم نتیجه خوبی در بازیهای آسیایی نصیب کاروان ایران شود.

اتنتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.