سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی/

پاسخ به شکایت مسافران قطار از طریق تماس تلفنی با 5149/ تا تابستان افزایش قیمت نداریم

ما در این ایام افزایش قیمت نداشتیم و تا تابستان هم افزایش قیمت نداریم و همه شرکت ها درسیستم های فروش بین ۱۰ تا ۳۰ درصد در روز های مختلف به صورت شناور تخفیف می دهند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛سید محمد راشدی معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی درباره سیستم های خنک کنند قطارهای مسافربری گفت : سیستم خنک کننده قطار ها یک سیستم مرکزی نیست که در همه قطار ها باشد بلکه سیستم خنک کننده هر واگنی از هم جداست و ممکن است در یکی از واگن های قطار برای سیستم تهویه مشکلی پیش آمده باشد .
 
وی افزود : مسافرین محترم می توانند در صورت بروز مشکل خاصی در قطار به مرکز اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایات با شماره ۵۱۴۹ در تهران و در شهرستان ها با شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند و گزارش مشکل را بدهند تا ما سریعا رسیدگی کنیم .
 
معاون مسافری راه‌آهن درباره کاهش زمان سیر قطار های تهران – مشهد گفت : در چند ماه گذشته سیر هشت تا از قطار های تهران – مشهد با افزایش سرعتشان به ۱۴۰ کیلومتر به دو ساعت و نیم کاهش دادیم که در نتیجه این قطار ها حدود نه ساعت و نیم به مقصد می رسند
 
وی با بیان اینکه اگر استثناء در قطاری خرابی دیزل اتفاق بیفتد ، افزود : در این مواقع برای احترام به حقوق مسافر و رعایت حقوق شهروندی اگر قطاری سه ساعت تاخیر کند ، ۵۰ درصد پول مسافر را در هر مسیری که باشد پرداخت می کنیم
 
راشدی در پایان گفت : ما در این ایام افزایش قیمت نداشتیم و تا تابستان هم افزایش قیمت نداریم و همه شرکت ها درسیستم های فروش بین ۱۰ تا ۳۰ درصد در روز های مختلف به صورت شناور تخفیف می دهند .

منبع:تابش کوثر
برچسب ها: راه اهن ، سیستم ، قطار ، دیزل ، واگن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
الهام
۲۳:۵۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
من در تاریخ۱۷فروردین۱۴۰۱بلیط قطار ۵ستاره فدک گرفتم مسیر تهران به مشهد اصلا پذیرایی مناسبی نداشت من بلیط بیزینسی داشتم یعنی یک قطار معمولی بیشتر سرویس میداد تا این قطار ۵ستاره
من هیچ وقت چنین قطاری را به کسی پیشنهاد نمیدهم
علی کبر قنبری نسب
۰۰:۵۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۰
سلام ودرود
برخورد پرسنل قطار زشت و زننده
قطار ۳۶۰ سالن ۷ مهماندار از ساعت ۲۲ و ۳۰ خواب
سالن ۶ بی ادب
مهدی
۱۷:۱۶ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
ممنون
زهرااسماعیلی
۰۴:۱۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام .تو رو خدا قطاری که خرابه رو تو ریل نفرستین که ملت منتظرباشن تادرست بشه و به مقصدش بیاد الان ما توراه آهن منتظر قطاری هستیم که قرار بود ساعت ۲شب بیاد الان ۵صبحه و هنوز میگن میاد واقعا من با یه بچه و هواهم سرد خیلی سخته.تو این وضع کرونا باید فرزندم رو صندلی خوابش کنم
افسون کشوری
۱۹:۳۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
با سلام
من برا ۱۷فروردین ماه ۹۹ از ارومیه بلیط قطار گرفتم برا مراغه
قطار راس ۱۸.۳۰بدون اینکه بلیط ها رو چک کنن حرکت کرد ورفت و من به خاطر ۳دقیقه تاخیر از قطار جا موندم
لطف کنین رسیدگی کنین نه به اینکه یه ساعت تاخیر میکنن نه به اینکه نرسیده قطار حرکت میکنه
علی فیاضی
۱۸:۴۱ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
با سلام و عرض خسته نباشید
تاخیر تاخیر تاخیر
ما فقط می خوانیم فلان کشور تاخیر نداره اگه داشته باشه فلان میشه و فلان کشور به علت تاخیر یکی از مسئولین استعفا داد و فلان کشور در اتوبوس رانی در جهان شهرت توریستی دارد و دقیقه ای دیر کرد ندارد
می خوانیم می خوانیم می خوانیم
باید کسی باشد که مثل یک جوان ایرانی بلند شود و بگوید بس است چرا ما نتوانیم به نظر من اون یه نفر باید کسی باشد که محبوبیت مردمی دارد و بیباک باشد
فکر کنم این سایت جای گفتن این حرف هست
فکر کنم
و این کار با پوشش خبری و پیگیری و ایجاد سرافکنی برای مسببان تلف شدن وقت مردم در ایستگاه هاست
یک خبرنگار واقعی یک روز در سال به نامش نیست
بلکه به عنوان نماینده الام مردم هر روز روز اوست
روز خبر نگار واقعی مبارک
#ننگ-بر-مرفه-بی-درد
محبوبه رشیدی
۰۳:۰۹ ۱۲ تير ۱۳۹۸
تو رو خدا فکری برا تاخیر قطار تهران بندرعباس تو ایستگاه ها بکنید .مسافرینی که در ایستگاه سوار میشن خیلی معطل میشن
فریبا حامدی
۰۴:۳۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
لطفا به قطارهای رعد تبریز رسیدگی کنید
فریبا حامدی
۰۴:۳۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
لطفا به قطارهای رعد تبریز رسیدگی کنید
ناشناس
۰۹:۲۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
تشکر از اطلاعاتتون
وحید
۱۲:۱۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
با سلام لطفآ ساعت حرکت قطار ریل باس از مقصد تبریز به سلماس را ساعت۶ به بعد بزارید . با تشکر