سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وفایی: لیگ 93 دوچرخه‌سواری از کمیت و کیفیت بالایی برخوردار است

رئیس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری در خصوص برنامه‌ریزیشان برای لیگ امسال گفت: لیگ 93 از کمیت بالایی برخوردار است و تمامی ملی‌پوشان در لیگ رکاب خواهند زد.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: لیگ 93 نسبت به سال گذشته تغییری در کمیت تیم‌ها خواهد داشت بر خلاف سال گذشته که 12 تیم حضور داشتند 15 تیم برایمان رکاب خواهند زد.

وفایی امسال دوچرخه‌سوارانی که در تیم‌های دانشگاه آزاد و پیکان رکاب می‌زدند و سال پیش نتوانستند به دلیل حضور نداشتن این دو تیم در لیگ حضور یابند در تیم‌های خوبی امسال قرارداد بستند و سطح کیفی لیگ نسبت به سال گذشته بالاتر رفته است، زیرا تمامی ملی پوشان مطرح کشورمان در این لیگ رکاب خواهند زد.

وی افزود: لیگ 93 برای رکاب‌زنان ما بسیار مهم است زیرا ملاک سنجش انتخاب آن‌ها در بازی‌های قهرمانی آسیا است و در نهایت کادر نهایی تیم ملی‌مان از همیت رقابت‌ها انتخاب خواهند شد.

وفایی در ارتباط سطح کیفی لیگ 93 تصریح کرد: سطح رقابت‌ها بسیار سنگین است و در تمامی ماده‌ها در 12 رشته رکاب‌زنان با یکدیگر رقابت خواهند کرد که 10 ماده پیست در بخش‌های مختلف و در 2 ماده جاده در مسافت طولانی رکاب خواهند زد.

رئیس سازمان لیگ دوچرخه‌سواری در خصوص وضعیت تیم‌های شرکت کننده گفت: همه‌ی تیم‌ها در سازمان لیگ حضور یافتند و مدارکشان را ارائه داده‌اند و فردا در ورامین اولین روز مسابقات جاده پیگیری خواهد شد و هیچ‌کدام از تیم‌ها مشکلی برای حضور در این رقابت‌ها ندارند و تمامی شرایط
برای برگزاری یک رقابت سالم فراهم است.

وی در خصوص انتخاب داوران برای لیگ امسال تصریح کرد: داورهایی که توسط فدراسیون و سازمان لیگ انتخاب شدند از داوران با تجربه‌ای است که سابقه‌ی حضور در مسابقات گذشته را داشته‌اند و دارای بالاترین مدرک داوری در میان داوران ایرانی هستند.

وی افزود: علاوه بر داوران با تجربه از داورانی که سابقه‌ی کم‌تری دارند نیز استفاده خواهیم کرد زیرا تعداد داوران در لیگ امسال بسیار زیاد است و در هر مسابقه به صورت چرخشی به قضاوت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/
برچسب ها: دوچرخه سواری ، وفایی ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.