سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

وحشت آمریکا از پیروزی بشار اسد/اراده مردم سوریه مغلوب اسلحه غرب نمی‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: غربی‌ها نمی‌توانند با زور اسلحه در اراده ملت سوریه قالب شوند و با نزدیک شدن انتخابات تلاش دارند که بشاراسد در انتخابات کاندید نشود.

"میرحسین آصفری" نماینده مرکزی، اراک، کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری سوریه گفت: غربی‌ها با فشار تهدید و عملیات نظامی نتوانستند در کشور سوریه پیروز شوند و به غیر از آبروریزی چیزی برایشان باقی نماند.
 
وی ادامه داد: غربی‌ها نمی‌توانند با زور اسلحه در اراده ملت قالب شوند و با نزدیک شدن انتخابات تلاش دارند که بشاراسد در انتخابات کاندید نشود.
 
وی با بیان اینکه غربی‌ها از پیروزی بشاراسد در انتخابات واهمه دارند، گفت: آمریکا به مردم سوریه و دنیا پاسخگو باشد، چراکه سه سال آتش فتنه را به بهانه اینکه مردم سوریه دولت خود را نمی‌خواهند، ایجاد کرد لذا از این موضوع وحشت جدی دارند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید در مجامع بین‌الملل پاسخگو باشند که با چه مجوزی حمله نظامی کرده و به تکفیری‌ها کمک کردند، افزود: از شواهد و قرائن پیداست که اقبال عمومی به سمت بشاراسد بسیار بالا رفته و روز به روز نیز بیشتر می‌شود و این درحالی است که آمریکا از ناتوانی خود در پاسخ دادن به اذهان عمومی وحشت دارد.
 
این نماینده مجلس با تاکید براینکه آمریکایی‌ها از پیروزی جبهه مقاومت و بشاراسد واهمه دارند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه برگزاری انتخابات آرام که موردنظر مردم باشد حمایت کرده و معتقد به دموکراسی است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.