سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/پایان خرداد ماه:

احصاء، پالایش و لغو قوانین مزاحم و مانع رشد و توسعه کشور و تولید در مجلس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: پایان خرداد ماه احصاء، پالایش و لغو قوانین مزاحم و مانع رشد و توسعه کشور و تولید در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، ارسلان فتحی پور، در همایش شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان هوراند، افزود: قوانینی که امروز تولید را واقعاً می خواهد نابود کند آنها را احصاء کنیم و تصمیم مجلس این است که این قوانین را ملغی اثر کند.

وی، گفت: از شوراها هم می خواهیم که قوانینی را که می بینند که امروز مانع کار و پیشرفت در روستاها و مناطق محروم و بعضی شهرهای توسعه نیافته است اعلام کنند.

نماینده مردم شهرستان های کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس یک زمان بندی اعلام کرده است و قرار است تا پایان خردادماه این قواین را احصاء کنیم و به مجلس بیاوریم و پالایش کنیم و بتوانیم قوانینی را که دست و پاگیر است آن را در مجلس مطرح کنیم و آنها را لغو نمائیم.

فتحی پور، افزود: بعداً در جایی که قانون نیاز است بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، بتوانیم اگر خلأ قانونی می بینیم که در اجرای این مشکل است قانون جدید تصویب نمائیم تا به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی پیش برویم.

وی، با بیان اینکه بودجه سال 93 براساس سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری است افزود: تصویب برنامه ششم توسعه نیز در بخش اقتصادی بر اساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان های کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تنها راه نجات اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی است خاطرنشان کرد اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست بلکه باید اقتصادمان را مقاوم کنیم و مصرفمان را کم کنیم.

فتحی پور، از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها و دهیاران خواست با همفکری و تلاش و استفاده از امکانات موجود در عمران و آبادانی شهر و روستاها گام بردارند.
 
 
انتهای پیام/س

 

برچسب ها: رشد ، کشور ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.