سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهریاری: 2 داور بین المللی ایران در کلاس داوری AFC شرکت می کنند

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی درباره اولین دوره کلاس داوری فوتبال ساحلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پریا شهریاری در این باره گفت:پس از راه اندازی رشته فوتبال ساحلی توسط سازمان جهانی فوتبال ساحلی از سال 1995 و به رسمیت شناختن این رشته در فیفا  از سال 2005 ، پیشنهاداتی را از سوی فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر تشکیل کمیته فوتبال ساحلی و تصویب در این کنگره که سال گذشته برگزار شد، به AFC ارسال کردیم. بر همین اساس پس از رایزنها و تلاشهای فدراسیون فوتبال مبنی بر به رسمیت شناختن رشته فوتبال ساحلی توط کنفدراسیون فوتبال آسیا این امر در حال تحقق است و در اولین اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای از دو داور بین المللی کشورمان دعوت کرده تا در اولین کلاس داوری فوتبال ساحلی AFC  شرکت کنند.

وی افزود: این دوره از 28 خرداد تا یکم تیر ماه در مالزی برگزار شود که ابراهیم اکبر پور و رامین حقیقی زاده در این دوره برای اولین بار حضور خواهند داشت. در سال گذشته نیز اولین دوره کلاس مدرسی مربیگری AFC نیز برگزار و 2 مربی فوتبال ساحلی از ایران در این دوره شرکت کردند.

شهریار در پایان گفت: قرار است تا جلسه کمیته فوتبال ساحلی در تاریخ 10 می (20 اردیبهشت ماه) در ویتنام برگزار شود و یکی از موارد دستور جلسه، راه اندازی مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی AFC  اعلام شده و معتقدم این امر نوید خوبی برای راه اندازی مسابقات آسیایی چه در بخش تیمهای ملی چه در بخش باشگاهی در آینده نزدیک خواهد بود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.