سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت تولیدکننده ایرانیوم از منافقین

موسسه اسرائیلی‌آمریکایی کلاریون که مروج ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی در آمریکا است و تولید فیلم‌هایی ازقبیل ایرانیوم و وسواس را در پرونده خود دارد گروهک تروریستی منافقین را در لیست «سازمان‌های مسلمان مترقی» خود آورده است.

به‌ گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان، مایکل روبین نویسنده آمریکایی با حیرت‌انگیز خواندن این موضوع گفت: مجاهدین خلق(منافقین) شاید خیلی چیزها باشد؛ ولی نه مترقی است و نه به‌دور از خشونت.
 
وی در مقاله‌ای که در مجله آمریکایی کامنتری منتشر شد افزود: نهضت‌های مترقی به زنان دستور نمی‌دهند که با چه کسی ازدواج و از چه کسی طلاق بگیرند.
 
روبین با اشاره به همکاری منافقین با صدام دیکتاتور سابق عراق خاطرنشان کرد: این گروه به خود اجازه داد که مثل یک سازمان مزدور علیه کردها و شیعیان عراق از آن استفاده شود.
 
وی افزود: پیشینه فعالیت‌های این گروهک، صداقت‌نداشتن در نوشته‌هایشان، سابقه حمله به آمریکایی‌ها و تطابق‌نداشتن شعارها با فعالیت‌هایشان نشان‌ می‌دهد که پذیرفتن مجاهدین خلق(منافقین) به‌ عنوان یک سازمان میانه‌رو حاصل تحلیلی سطحی‌ است.
 
این نخستین باری نیست که باندهای صهیونیستی حمایت خود را از گروهک تروریستی منافقین اعلام می کنند.

منافقین نیز که زمانی ادعای مبارزه با امپریالیسم و غرب را داشتند سالهاست با سقوط در دامان غرب و آمریکا تلاش دارند تا خود را همچنان به عنوان یک گروه فعال نشان دهند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.