سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

بهره‌مندي تعاوني‌هاي توليدي کشاورزي از خط اعتباري 200ميليارد توماني

تعاونی‌های تولیدی کشاورزی و شرکت‌های سهامی زراعی که اقدام به تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان کنند از خط اعتباری 200 میلیارد تومانی بهره‌مند می‌شوند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ رئیس سازمان تعاون روستایی کشور در شیراز گفت: ارائه تسهیلات ارزان‌ قیـمت و مــعافیت‌های مالیاتی درازمدت از جمله مزایای تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان از سوی تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی زراعی است.

حسین صفایی از بالا بودن سن کشاورزان در فعالیت‌های تولیدی در کشور خبر داد و گفت: سن شاغلان کشاورزی هفت سال نسبت به مدت مشابه سال‌های پیش افزایش یافته که این روند تاثیر منفی در رشد و توسعه صنعت کشاورزی می‌گذارد.

وی افزود: استفاده از نیروهای جوان، کارآمد، متخصص و دارای تحصیلات دانشگاهی از دیگر مواردی است که باید در عرصه تولید و بهره‌وری کشاورزی استفاده کرد.

صفایی بیان کرد: استفاده از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی بـرای رشد زیـر ساخت‌های کشاورزی امری ضروری است و این سازمان از کسانی که در این بخش قصد سرمایه‌گذاری دارند حمایت می‌کند.

رئیس سازمان تعاون روستایی کشور ادامه داد: استفاده از بذرهای اصلاح شـده در تــعاونی‌های تولیدی و شرکت‌های سهامی زراعی رویکرد دیگر سازمان تعاون روستایی بوده که پارسال گندم‌کاران بین 25 تا 30 درصد از بذر گواهی شده استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.