سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیگران "جنگ ستارگان: قسمت هفتم" مشخص شدند

لیست هنرمندانی که در قسمت هفتم "جنگ ستارگان" ایفای نقش می‌کنند کامل شد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی، در "جنگ ستارگان: قسمت هفتم" شاهد پیوستن "جان بویگا"، "دیسی ریدلی"، "آدام درایور"، "اسکار آیساک"، "اندی سرکیس"، "دومنال گلیسون" و "ماکس ون سیدو"  بازیگران اصلی این فیلم هستیم.

"هریسون فورد"، "کری فیشر"، "مارک همیل"، "آنتونی دنیلز"، "پیترمی هو" و "کنی بیکر" بازیگران اصلی و سابق "جنگ ستارگان" هستند.

چندماهی منتظر اعلام گروه بازیگران این فیلم هستیم تا اینکه کمپانی دیزنی و لوکاس فیلم بازیگران و شخصیت‌هایشان در فیلم را اعلام کرد.

ورایتی قبل از این گزارش داده بود، که "درایور" در حال مذاکره برای گرفتن نقش منفی و "بوگیا" در حال مذاکره برای گرفتن نقش اول مرد هستند.

"جی.جی.ایبرمز" در مصاحبه‌ای گفته است: "خیلی هیجان زده‌ام که گروه بازیگران "جنگ ستارگان: قسمت هفتم" را معرفی می‌کنیم، هم خیالی و هم هیجان‌انگیز است که بازیگرهای سابق و محبوب این فیلم را در کنار هنرپیشه‌های جدید و ماهر ببینم این دو گروه بازیگر قدیمی و جدید درصدد خلق دنیای "جنگ ستارگان" برمی‌آیند. چندهفته‌ی دیگر فیلمبرداری را آغاز می‌کنیم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا طرفدارانمان را خوشحال کنیم.

منابع تاکید کرده‌اند؛ که "درایور" نقشی شبیه نقش "دارشاوادر" دارد که نقشی منفی محسوب می‌شود، "آیساک" نقشی شبیه "هان سولو" و "بویگا" نقشی شبیه به "جدای" خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست "ریدلی" نقش چه کسی را بازی خواهد کرد، اما گفته می‌شود فرزندان "سولو" و "پرنسس لیا" در فیلم حضور دارند و ممکن است "ریدلی" نقش دختر آنها را بازی کند.

رییس کمپانی دیزنی "باب ایگر" گفته است: "این فیلم سی سال بعد از 1983 و "بازگشت جدای" رخ می‌دهد و در "جنگ ستارگان: قسمت هفتم" چهره‌های جدید و آشنا را مشاهده خواهیم کرد.

"جنگ ستارگان: قسمت هفتم" هجدهم دسامبر 2015 روی پرده نقره‌ای می‌رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ستارگان ، جنگ ، بازیگر ، نقش ، بازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.