سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره بانکداری اینترنتی در سطح محلات منطقه یک برگزار می‌شود

مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک گفت: دوره بانکداری اینترنتی در سطح محلات منطقه یک در سال جاری برگزار می‌شود.

مجید سعادتمندی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده معاون توانمندسازی و مشارکت‌های عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی با سازمان مردم نهاد مرکز و ترویج حاکمیت و مسئولیت شرکتی جهت مشارکت  و به کارگیری سازمان‌های مردم نهاد با رویکرد مسئولیت اجتماعی و جهت آشنایی مردم محلات سطح منطقه با بانکداری اینترنتی اقدام به برگزاری یک دوره رایگان جهت علاقه مندان بانکداری اینترنتی در سطح محلات نموده است.  
 
وی بیان کرد: این دوره روز شنبه 13 اردیبهشت ماه سال جاری با هماهنگی مرکز خدمات اجتماعی در سرای محله دزاشیب برگزار می‌شود.
 
مدیر مرکز رفاه و خدمات اجتماعی منطقه یک خاطر نشان کرد: از عموم علاقه مندان دعوت به عمل می‌آید تا جهت شرکت در این دوره‌ها ثبت نام و یا با واحد مشارکت‌های مرکز خدمات اجتماعی به شماره تلفن 22714538-22713992 هماهنگ نمایند.
 
*طرح توزیع مخازن بزرگ پسماند خشک برای شرکت‌های محصور
 
رئیس اداره بازیافت منطقه یک گفت: در سال جدید اداره بازیافت منطقه یک با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهر تهران طرحی را در منطقه یک اجرا می‌کند.
 
مهدی جمشیدیان بیان کرد: این طرح شامل در نظر گرفتن مخازن بزرگ پسماند خشک برای شرکت‌های محصور واقع در منطقه یک است.
 
وی خاطر نشان کرد: در ابتدا این طرح در شهرک کوثر در انتهای اتوبان ارتش اجرا شده است و در باقی شهرک‌ها نیز این طرح اجرا می‌شود و تخلیه پسماند خشک از این مخازن بزرگ به صورت مکانیزه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اینترنت ، محلات ، برگزار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.