سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست انتشارات الهدی؛

راهکارهای تعامل میان نویسندگان فارسی زبان جهان بررسی می شود

گروه انتشاراتی الهدی، راهکارهای تعامل میان نویسندگان فارسی زبان جهان را درروزهای آغازین بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بررسی می کند.

به گزارش  حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی،هنری و انتشارات بین المللی الهدی، نشستی تخصصی با عنوان «راهکارهای تعامل میان نویسندگان فارسی زبان جهان»، با حضور قهرمان سلیمانی، معاون پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علیرضا قزوه، شاعر و مدیر سابق مرکز تحقیقات زبان فارسی در دهلی نو، محمد سرور رجایی، نویسنده افغان و حمیدرضا شاه آبادی، مدیرعامل موسسه فرهنگی،هنری و انتشارات بین المللی الهدی از سوی این گروه انتشاراتی برگزار می شود.

این نشست ساعت 13:30دقیقه فردا پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه در سرای اهل قلم بیست و هفتمین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران برپا خواهد شد.

همچنین نشست تخصصی دیگری با عنوان «حضور ناشران ایرانی در بازار چاپ و نشر آسیای مرکزی» برای امروز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت 14 توسط گروه انتشاراتی بین المللی الهدی برنامه ریزی شده است که طی این نشست،دکتر محمدحسین اردوش،رایزن فرهنگی سابق جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان و رضا میرمحمدی،وابسته فرهنگی سابق جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، در غرفه گروه انتشاراتی الهدی در بازار جهانی کتاب به گفتگو می نشینند.

گروه انتشاراتی الهدی در سالن ناشران عمومی (شبستان) راهروی 9، غرفه اول و بازار جهانی کتاب (طبقه دوم شبستان) در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پذیرای علاقه مندان به کتاب و حوزه نشر بین الملل خواهد بود. همچنین آثار منتشر شده از سوی الهدی در غرفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در طبقه دوم شبستان نیز در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.