سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکری هاشمی خبرداد:

تنها اتوبوس های دو کابین از کیفیت لازم برخوردار است/حادثه آزادگان تذکری جهت رفتار دلسوزانه تر نسبت به حمل و نقل عمومی است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: تنها اتوبوس های دوکابین، سی بی اِن و اس کی دی که شهردار خود صادرات به خرید آنها نموده از کیفیت لازم برخوردار است.

سیدجعفر تشکری هاشمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هر یک از این اتوبوس ها دارای اشکالات و مسائلی بودند که در آن زمان از سوی شهرداری به مسئولین مربوطه منعکس شد.
 
وی از مشکلات موجود در زمینه نگهداری، تعمیرات و سوخت رسانی به عنوان مهمترین عوامل عدم پذیرش اتوبوس ها از سوی شهرداری تهران یاد کرد و افزود: پذیرش این اتوبوس ها و به کار گیری آنها ناوگان حمل و نقل شهری با فشارهای به عمل آمده از سوی دولت صورت حمل و نقل شهری با فشارهای به عمل آمده از سوی دولت صورت پذیرفت ضمن اینکه نباید از میانجی گری مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع این اختلاف نظری میان دولت و شهرداری غافل بود.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در آن زمان دولت از توانایی لازم جهت تولید اتوبوس با کیفیت برخوردار نبود به این عدم توانایی در دولت فعلی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: تنها اتوبوس های دو کابین، سی بی اِن و اس کی دی که شهرداری خود مبادرت به خرید آنها نموده از کیفیت لازم برخوردار و سایر اتوبوس ها فاقد کیفیت لازم در خصوص ارائه خدمات به شهروندان است.
 
تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه شاید این حادثه تذکری باشد که نسبت به سهم حمل و نقل عمومی دلسوزانه و با انعطاف تر عمل کرده و اصرار نسبت تامین وسایل حمل و نقل عمومی تنها از تولید داخلی نداشته باشیم خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت از تولیدکنندگان داخلی به سمت تولید خودروهای باکیفیت تر قدم برداریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اتوبوس ، ترافیک ، شهردار ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.