سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس کشور:

سال هزارو 400 ، افتتاح پارک موزه دفاع مقدس خراسان رضوی

رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس کشور گفت: کلنگ عملیات اجرایی ساخت پارک موزه دفاع مقدس خراسان رضوي تا ۶ ماه آينده به زمين مي خورد و زائران و مجاوران مشهد تا سال هزارو400 مي توانند از اين مجموعه بازديد کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد سردار بهمن کارگر در جمع خبرنگاران وررسانه های گروهی مشهد گفت: براي ساخت اين پارک موزه از همه امکانات و توانمندي هاي بنياد و نيروهاي مسلح استفاده مي کنيم.

وی درباره چگونگي اختصاص بودجه پارک موزه دفاع مقدس افزود: در ساخت این پارک موزه نبايد فقط به بودجه استان خراسان رضوي متکي بود، بلکه نمايندگان مجلس استان، به ويژه نمايندگان مشهد نیز بايد در بودجه سال ۹۴ يک رديف بودجه به اين موضوع اختصاص دهند.

سردار کارگر ادامه داد: استفاده از بودجه هاي متمرکز کشور گزينه ديگري است که پيگير آن هستيم و اميدواريم رئيس جمهور و وزرا اين توجه را به پايتخت معنوي ايران داشته باشند.

رئیس بنیادحفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در مورد عملیات اجرائی این پارک موزه گفت: در حال حاضر مطالعات صفر و توپوگرافي که مقدمات کار عمليات اجرايي است انجام شده و براي انجام خدمات زيربنايي از جمله آب و برق و گاز نيز با شرکت هاي خدماتي مکاتبه کرده ايم.

وی با اشاره به این که درهيئت امناي پارک موزه دفاع مقدس استاندار به عنوان فرمانده قرارگاه پارک موزه تعيين شده است اظهار کرد: مسئوليت نهايي ساخت پارک موزه بر عهده استاندار است و بنياد حفظ آثار استان، بنياد شهيد و جهاد کشاورزي و امام جمعه عضو هيئت امناي اين قرارگاه هستند بايد موضوع موزه را پيگيري کنند و به سرانجام برسانند.

انتهای پیام//س

برچسب ها: موزه ، دفاع ، مقدس ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.