سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم:

هر آن که با ظلمت جهل به ستیز بر خیزد، معلمی را پیشه خود ساخته است

در پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم آمده است: بی‌تردید هر آن که با ظلمت «جهل» و سیاهی «نادانی» به ستیز بر‌خیزد، معلمی را پیشه خود ساخته است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در پیام علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت روز معلم در اردیبهشت 93 آمده است: به نام آفریدگاری که « قلم» را آفرید و به انسان نوشتن آموخت و او را به زیور« اندیشه» آراست.

در ایام فرخنده « بهار» و در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» خدای بزرگ را شاکرم که توفیق خدمت به زنان و مردانی عطا نموده است که رسولان راستی و درستی و سفیران صداقت و سرافرازی‌اند و با قلمی در دست و کتابی در دل و  چراغی در چشم، حضورشان در بلندای روزگار سبز و مستدام است؛ آنان که در فراخنای تاریخ، هرگاه کتابی گشوده می‌شود و اندیشه‌ای رواج می‌یابد و کلامی متولد می‌شود و روشنگری رقم می‌خورد، حضورشان جلوه‌گری می‌کند و بی تردید هر آن که با ظلمت «جهل» و سیاهی «نادانی» به ستیز بر ‌خیزد، معلمی را پیشه خود ساخته است.

این پیام می‌افزاید: هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره‌ معلم شهید مرتضی مطهری، فرصتی مغتنم است تا مراتب سپاس خود را تقدیم معلمانی نمایم که کاروان زندگی بشر، در مسیر حرکت خود هرگز از قافله‌سالاری و طلایه داری ایشان بی نیاز نبوده است.

درود خداوند و توجهات حضرت ولی عصر(عج) از آن شما معلمان و همکارانی باد که از برکت خردمندی و روشنگریتان، «عقلانیت» و « تدبیر» زمینه ساز وزیدن نسیم «امید» در سپهر جامعه‌ اسلامی شده است.

در ادامه این پیام آمده است: ایمان دارم معلم اثرگذارترین عامل محوری و موثر در توسعه و تعالی آموزش و پرورش است و عبور از چالش‌های پیش روی نظام تعلیم و تربیت و نیز تحقق چهار اصل «توسعه همه‌جانبه مشارکت‌ها»، «ساماندهی و بهسازی منابع انسانی»، «ارتقای مدیریت آموزشگاهی» و «عملیاتی کردن بودجه» تنها با همکاری، همیاری و همدلی معلمان امکان پذیر است.

با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم امیدوارم با اتکا به لطف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با رهنمودهای مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و تدابیر ریاست جمهوری شاهد مشارکت بیشتر ملت بزرگ ایران و اهتمام ویژه مسئولان به آموزش و پرورش در جهت تحقق پیشرفت و عدالت باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: جهل ، ستیز ، معلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.