سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

فارس ميزبان 13 آلاله گمنام

مردم شهید پرور شیراز امروز میزبان پیکرهای مطهر 13 شهید گمنام هستند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: 13شهید گمنام از امروز تا شنبه سیزدهم اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت حضرت امام هادی النقی (ع) مهمان مردم استان فارس خواهند شد.

حسن خلیلی ادامه داد: مراسم استقبال از پیکر این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس که به تازگی در منطقه عملیاتی جنوب تفحص شده‌اند صبح فردا در فرودگاه بین‌المللی شهید آیت الله دستغیب با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود .

به گفته وی، پس از مراسم استقبال، پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای شیراز واقع در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتقال داده می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس افزود: مردم شهرهای بیرم بنارویه و کنار تخته ،پاسارگاد میزبان این شهدا خواهند بود.

وی ادامه داد: تاکنون 162 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در 52 نقطه استان تدفین و خاکسپاری شده است که هم اکنون نیز بیش از 90 نقطه دیگر استان در انتظار شهید گمنام هستند.

خلیلی بیان کرد: مراسم بزرگ وداع با شهدای گمنام همزمان با نماز مغرب و عشا همراه با دعای پر فیض کمیل روز پنج شنبه یازدهم اردیبهشت ماه جاری با حضور اقشار و مسوولان در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) برگزار می‌شود./ب


برچسب ها: فارس ، میزبان ، آلاله ، گمنام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.