سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

دبیر دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری

از سوی فرماندار اهر، ؛ دکتر نادر اسدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به عنوان دبیر دومین همایش فرصت های سرمایه گذاتری شهرستان اهر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، فرماندار اهر در جلسه ستاد جذب سرمایه گذاری این شهرستان منطقه ارسباران را یک منطقه بکر برای سرمایه گذاری در حوزه های کشاورزی، صنعتی، خدماتی، گردشگری، معدن و غیره ذکر کرد و افزود: تمهیدات ویژه ای توسط ستاد جذب سرمایه گذاری برای حمایت از سرمایه گذاران تدارک دیده شده است.

وی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر را یکی از مراکز آموزش عالی مهم استان و منطقه ارسباران برشمرد که همیشه پیشتاز در برنامه های علمی، آموزشی و پژوهشی و سرمایه گذاری منطقه بوده و مشارکت این دانشگاه در برگزاری همایش های ملی و منطقه ای در زمینه های مختلف، باعث رشد و توسعه شهرستان شده است.

رئیس ستاد جذب سرمایه گذاری شهرستان اهر، برگزاری موفق اولین همایش توسعه سرمایه گذاری در شهرستان اهر با مشارکت و همراهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و همکاری ادارات و نهادها با فرمانداری یکی از اثرات ماندگار در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری ذکر کرد و افزود: الحمداله ماحصل این تلاش ها منجر به امضاء تفاهم نامه متعدد در بخش کشاورزی، معدن، گردشگری شده و امروز شاهد بار نشستن این تلاش ها در قالب طرح های مختلف کشاورزی، صنعتی و تولیدی دراین شهرستان هستیم.

این مقام مسئول، اهتمام جدی مسئولین استانی و شهرستان به تحقق شعار سال در حوزه فرهنگ و اقتصاد را مورد تأکید قرار داد و افزود: در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی که در سال جدید مورد تأکید مقام عظمای ولایت می باشد تلاش داریم در جهت توسعه شهرستان اهر در حوزه اشتغال و کارآفرینی و کمک به امر تولید و رونق اقتصادی منطقه امسال دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان اهر در محل مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شود و انتظار می رود همه دست اندرکاران، مسئولین ذیربط، اصناف، بازاریان و افراد صاحب فکر و اندیشه در حوزه اقتصاد در برگزاری شایسته این همایش یاری نمایند.

وی، گفت: با هماهنگی های انجام شده با استاندار آذربایجان شرقی، مدیران کل استان، ستاد جذب سرمایه گذاری استان آذربایجان شرقی، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه اهر و سایر افراد و مسئولین دست اندرکار تلاش خواهیم کرد با بهره گیری از تجربیات اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری دومین همایش نیز به اهداف عالی خود که زمینه سازی برای اشتغال بکر سرمایه گذاری در منطقه است دست یابد.

در پایان این جلسه حکم دکتر نادر اسدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به عنوان دبیر دومین همایش فرصتهای سرمایه گذاری شهرستان اهر با حضور مسئولین به وی اعطا شد./س
 
 
 

 

برچسب ها: همایش ، فرصت ، سرمایه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.